1- براي نصب برنامه همراه بانک کشاورزی چه بايد کرد؟
مشتريان بانک كشاورزی براي نصب برنامه همراه بانك می توانند ، با توجه به نوع سيستم عامل تلفن همراه خود، فايل برنامه همراه بانک را از شعب مجهز به سامانه بلوتوث و يا از بخش بانکداری الکترونيکی سايت بانک كشاورزی به نشانی www.bki.ir دريافت نموده و در گوشی خود نصب نمايند.
2 -براي استفاده از خمات همراه بانك حسابي و كارتي نياز به چه رمزهايي مي باشد؟
نوع رمز عبور |
نحوه تهيه رمز |
فراموش كردن رمز |
رمز برنامه همراه بانك |
رمز ورود به همراه بانك به اختيار مشتري انتخاب مي شود و ميبايست بيش از 4 كاركتر باشد. |
با حفظ اطلاعات قبلي برنامه همراهبانك را مجددأ نصب مي نماييم. |
رمز حساب همراه بانك |
مراجعه به شعبه و یا از طریق بخش فعالسازی و مدیریت همراه بانک سایت بانک کشاورزی |
مراجعه به شعبه و درخواست رمز مجدد |
رمز كارت همراه بانك |
همان رمز دوم كارت يا رمز خريد اينترنتي ميباشد كه با مراجعه به خودپرداز و انجام عمليات رمز قابل دريافت است. |
مراجعه به خودپرداز و انجام عمليات تغيير رمز |
3- آيا امكان تعريف چند شماره حسا ب بر روي همراه بانك كشاورزي وجود دارد ؟
بله، با فعالسازی همراه بانک کلیه کارتها و حسابهای مشتری بصورت خودکار در همراه بانک در دسترس خواهد بود.
4- آيا انتقال وجه به حسابهاي ساير بانكها امكانپذير است ؟
بله، از طریق کارت به کارت، پرداخت لحظه ای(پل) و پایا امکان پذیر است.
5- در صورت مفقودی يا سرقت تلفن همراه چه بايد کرد؟
مشتری بايد درخواست غيرفعال نمودن شماره سيم کارت را به شعبه اعلام نمايد.
6- قبل از واگذاری گوشی تلفن همراه مهمترين اقدام امنيتي چيست؟
برنامه را از روی گوشی حذف نماييد. با اين کار کليه اطلاعات حسابهای ثبت شده بر روی گوشی از بين می روند.
7- در صورت تغير شماره تلفن همراه( سيم كارت جديد) چه اقدامي بايد صورت پذيرد ؟
مراجعه به شعبه اعلام شماره جديد و دريافت رمز حساب جديد
8- آيا امكان تغيير رمز ورود به برنامه وجود دارد ؟
بله. در قسمت تنظيمات با ورود به انتخاب تغيير رمز عبور برنامه فراهم میباشد.