کارت های مهر گستر

کارت مهر گستر:

کارت مهر گستر به نام متقاضیان صادر می شود ، با استفاده از کارت مهر گستر می توانید از کلیه خدمات کانال های ارتباطی نظیر دستگاه‌های خودپرداز، پایانه‌های فروش، تلفنبانک، اینترنت‌بانک، همراه بانک ، کیوسک‌های بانکی وشعب یکپارچه بانک کشاورزی بهره مند شوید .

کارت مهر گستر

کارت تاک( نوجوان مهرگستر):

کارت مهرگستر نوجوان به نام متقاضیان نوجوان، از سن 7 تا 12 سالگی با رعایت مقررات صادر گردیده و تحویل ولی یا قیم می شود. حساب اصلی کارت مهرگستر نوجوان ، حساب‌ سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌ مدت تاک (تأمین آینده کودکان) می باشد. برای کارت تاک(نوجوان) امکان برداشت نقدی از دستگاههای خودپرداز روزانه به مبلغ 1.000.000 ریال و انتقال وجه به مبلغ 2،000،000 ریال و خرید روزانه به مبلغ 100.000.000ریال می باشد. لازم به ذکر است که مجموع کل تراکنشهای مجاز خرید، ماهانه 500،000،000 ریال تعیین شده است.

کارت تاک( نوجوان مهرگستر)

کارت جوان مهرگستر:

این کارت برای جوانانی که در سنین 12 الی 18 سال قراردارند، درنظر گرفته شده است.

کارت جوان مهرگستر

کارت خریدمهرگستر (بن کارت):

این نوع کارت برای خریدهای غیرنقدی به نام متقاضیان و به صورت انفرادی یا به صورت گروهی با مبالغ مختلف برای پرسنل سازمان‌ها وشرکت‌ها و ...صادر می‌شود. کارت خرید مهر گستر غیراز قابلیت پرداخت نقدی و انتقال وجه، تمامی مزایای کارت‌های مهرگستر بانک کشاورزی را در بهره‌گیری از امکانات کانال‌های ارتباطی الکترونیک دارا می باشد.

کارت خریدمهرگستر (بن کارت)

کشاورز کارت مهر گستر

براساس رسالت ومامؤریت اصلی بانک کشاورزی ،این نوع کارت برای ارتقا و رشد فرهنگ بانکداری الکترونیکی در جامعه کشاورزان و روستائیان کشور طراحی شده است. ضمنا کشاورزان و دامداران کشور به منظور سهولت در دریافت وجوه حاصل از فروش محصولات خود (گندم، چای و ...) به دولت و بیمه محصولات کشاورزی نیز از این کارت استفاده می نمایند.

کشاورز کارت مهر گستر

کارت خرید نهاده های کشاورزی

با توجه به تمهیدات متخذه برای رفع مشکلات اساسی کشاورزان در دوره تولید و عرضه محصول و فراهم نمودن دسترسی به موقع به منابع مالی لازم برای تهیه نهاده های مورد نیاز ، صدور کارت خرید نهاده های کشاورزی با قابلیت انجام تراکنش صرفا از طریق پایانه های فروش مستقر در مراکز فروش نهاده ها عملیاتی و در اختیار کشاورزان قرار می گیرد .

کارت خرید نهاده های کشاورزی

دامدار کارت

این کارت در راستای تسهیل درارائه خدمات و رفع نیاز دامداران کشور در تامین هزینه های نهاده های دامی در قالب دامدارکارت با قابلیت انجام تراکنش در پایانه های فروش اعلامی از سوی جهاد کشاورزی طراحی و عملیاتی گردیده است .

دامدار کارت

کارت طرح ایران

یکی از ضرورتهای مهم زندگی زنان در جامعه ، آشنایی با خدمات متنوع بانکی و استفاده از تسهیلات آن است زیرا آشنایی کامل با این خدمات و دسترسی آسان تر زنان به منابع اعتباری به معنای دسترسی کامل خانواده به رفاه بیشتر خواهد بود. تلاش بانک کشاورزی در این سال ها این بوده است که تمام زنان شهری و روستایی ، به این منابع دسترسی داشته و در فعالیتهای اقتصادی سهیم و شریک باشند. یکی از این خدمات طرح ایران است که با هدف گسترش اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی لازم برای زنان،کمک به اقشار آسیب‌پذیر و فقرزدایی از جامعه زنان کشور ، آشنایی زنان شهری و روستایی با فعالیت‌های بانکی و تشویق آنها برای سپرده‌گذاری و پس‌انداز و به طور کلی بانک پذیر کردن آنان در قالب کارت ایران بانو طراحی شده است .

 

ایران بانو:

کلیه بانوان، اعم از شهری و روستایی ، با افتتاح حساب جاری بدون دسته چک نزد شعب بانک به عضویت این طرح در می‌آیند و علاوه بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی، می‌توانند از حساب از مزایای خدمات بیمه ای عمر حوادث، ابزار تولید و لوازم منزل استفاده کنند .

ایران بانو
 

کارت اعتباری


انواع کارت‌های اعتباری:
  • قابل شارژ
  • غیر قابل شارژ

کارت‌های اعتباری بر اساس عقد مرابحه از مبلغ 50 میلیون ریال تا مبلغ 3 میلیارد ریال صادر می شوند. در خصوص فرایند دریافت کارت و هزینه مربوط به کارت اعتباری، مراتب از اداره اعتبارات استعلام گردد.

تراکنش های مجاز برای کارت های اعتباری مهر گستر
  1. سطح کشور (pos) خرید و مانده گیری در کلیه دستگاه‌های پایانه فروش
  2. مانده گیری، تغییر رمز اول و دریافت رمز پویا از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک کشاورزی
  3. مانده گیری و مسدود کردن کارت در اینترنت بانک کشاورزی
  4.    . و (PIN PAD) فعال سازی، مسدودی، تغییر رمز و مانده گیری در دستگاه‌های پایانه شعب

 

نحوه بازپرداخت بدهی و اقساط

 

    مراجعه حضوری:

 

  مراجعه به هریک از شعب بانک کشاورزی با همراه داشتن شماره کارت و یا صورتحساب

 

      پرداخت مبلغ بدهی از طریق باجه با حداقل مبلغ بدهی جاری و حداکثر مبلغ کل بدهی

 

       دریافت رسید چاپی ممهور به مهر شعبه

 

       مراجعه غیر حضوری:

 

        از طریق اینترنت بانک  

 

    از طریق همراه بانک

 

    از طریق سایت بانک کشاورزی ،قسمت سامانه کارت اعتباری به آدرس اینترنتی: https://creditcard.bki.ir

کارت هدیه مهرگستر

این کارت با طرح ‌های متنوع و با مبالغ 1 میلیون ریال الی 20 میلیون ریال با موارد استفاده مختلف از قبیل خرید، هدیه به بستگان و دوستان در مناسبت‌های مختلف و ... صادر می‌شود و امکان دریافت تمامی خدمات غیر نقدی را از کانال‌های مختلف الکترونیکی از قبیل خودپرداز، پایانه‌های فروش، وب‌کیوسک و پایانه‌های بارکدخوان دارا می‌باشد. امکان صدور آنی کارت هدیه در شعب مجهز به دستگاه صدور آنی کارت با انتخاب طرح ها متنوع و مبالغ مختلف امکان پذیر می باشد.

کارت هدیه مهرگستر

کارت 77 مهرگستر

مشتریان بانک می‌توانند با افتتاح حساب 77 مهرگستر و دریافت کارت، از این ابزار برای امورمالی خود که ماهیت حساب جاری دارد استفاده نمایند. به منظور ایجاد انگیزه مضاعف، طی سال های گذشته برای این حساب جشنواره‌های متعددی برگزار شده است.

ویژگی‌ طرح 77 مهرگستر :

  • نوع حساب جاری فاقد دسته چک
کارت 77 مهرگستر

 

نکات امنیتی استفاده از کارت

1 . در هنگام تحویل گرفتن کارت از شعبه در صورت مخدوش بودن رمز یا کارت ارائه شده از پذیرفتن کارت خودداری نمایید.

2 . کارت و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهید .

3 . از قرار دادن کارت خود در مجاورت اشیاء مغناظیسی و تلفن همراه خودداری کنید .

4 . از بازکردن کیف دستی یا کیف پول در هنگام ایستادن در صف خودپرداز خودداری کرده و کارت خود را قبل از رسیدن به خودپرداز آماده کنید .

5 . در صورت دریافت دستورالعمل یا پیام غیرعادی از دستگاه خودپرداز از استفاده از آن خودداری کنید ، چون ممکن است دستکاری شده باشند و در نتیجه کارت شما را بگیرند و دیگر پس ندهند .

6 . کارت خود را به زور وارد کارت خوان نکنید و از عجله کردن در انجام دستورالعمل ها خودداری کنید تا احتمال اشتباه به حداقل ممکن برسد .

7 . در هنگام وارد کردن رمز کمترین فاصله ممکن را از دستگاه داشته باشید و صفحه کلید را با دست بپوشانید .

8 . بعد از دریافت وجه، پول و کارت خود را با دقت در کیف خود یا جایی امن قرار دهید، حتی اگر چند نفر پشت سرتان باشند.

9 . در صورت کسر وجه از حساب و عدم دریافت وجه یا عدم انتقال وجه و موارد مشابه در اولین فرصت بانک مربوطه را از موضوع آگاه کنید .

10 . در صورت تماس افراد ناشناس و درخواست از شما جهت مراجعه به دستگاه خودپرداز تحت عناوینی از قبیل واریز جایزه، فروش کالا به قیمت ناچیز و ... از انجام درخواست آنها خودداری و بلافاصله مراتب را به بانک یا پلیس فتا اطلاع دهید.

11 . از خودپرداز رسید چاپی بگیرید و آن را نگه دارید تا با صورتحساب های ماهیانه خود مقایسه کنید.

12 . در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن کارت مراتب را در اسرع وقت به بانک مربوطه یا پلیس اطلاع دهید و کارت خود را غیرفعال نمایید.

13 . رمزی را انتخاب کنید که غیر از خودتان کسی نتواند آن را حدس بزند .

14 . از بازگو کردن رمز خود به دیگران اکیداً خودداری کنید حتی پلیس، کارمند بانک، دوستان یا آشنایان .

15 . حتی الامکان رمز کارت را به خاطر بسپارید یا اگر نمی توانید جایی دور از کارت خود یادداشت کنید که جز خودتان کسی به آن دسترسی نداشته باشد .

16 . رمز خود را هر چند وقت یکبار تغییر دهید و هیچگاه شماره شناسنامه، پلاک منزل، سال تولد یا اعداد این چنینی را به عنوان رمز انتخاب نکنید، زیرا این موارد اولین چیزی هستند که به ذهن سارقان می رسد .

17 . در صورت دارا بودن بیش از یک کارت ، حتما فهرستی از شماره حساب کارت های خود و شماره هایی که در صورت مفقودشدن می توانید با آنها تماس بگیرید را تهیه کنید. البته لیست را جایی نگهداری کنید که کسی نتواند حدس بزند .

18 . در هنگام شب، سعی کنید از خودپرداز هایی استفاده کنید که روشنایی بیشتری در اطرافشان هست تا بتوانید اطرافتان را بهتر ببینید .

19 . شرایط و ضوابط کارت خود را با دقت بخوانید و اگر سوالی برایتان پیش آمد با خدمات مشتریان بانک تماس بگیرید .

20 . کمک افراد غریبه را نپذیرید و اجازه ندهید کسی شما را گیج کند .

21 . در صورتیکه هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز شخصی مشکوک به نظر رسید یا به شما نزدیک شد عملیات خود را لغو کرده و از آن مکان دور شوید .

22 . قبل از استفاده از دستگاه خود پرداز، اطراف آن به خصوص قسمت های کارت خوان و صفحه کلید را کنترل کنید چرا که ممکن است افراد سودجو برای دزدیدن اطلاعات شما اقدام به نصب دوربین، صفحه کلید جعلی یا کارت خوان جعلی کرده باشند.

23 . در هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز مراقب افراد اطراف خود باشید .

24 . در هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز، کارت خوان شعبه ای یا پایانه فروشگاهی در صورت مشاهده هرگونه ابزار اضافه نصب شده بر روی دستگاه ، از استفاده از دستگاه مورد نظر خودداری کرده و موضوع را به شعبه و یا بانک مربوطه اطلاع دهید.

25 . در هنگام خرید کالا از پایانه های فروشگاهی از ارائه رمز کارت خود به فروشنده خودداری کرده و رمز کارت را خودتان وارد نمائید .

26 . در پایانه های فروشگاه ها زمانی که رمز عبور خود را وارد می نمایید مراقب باشید که کسی از پشت سر شما رمز عبور را نبیند .

27 . سوابق استفاده از کارت بانکی در پایانه های فروشگاهی را تا مدتی به یاد داشته باشید و در صورت لزوم یادداشت کنید.

28 . در خرید با کارت از طریق پایانه های فروشگاهی، اصالت فروشگاه را حتی الامکان احراز کنید. به برچسب شرکت نصب کننده پایانه فروش که معمولاً بر روی شیشه فروشگاه نصب می شود توجه نمایید.

29 . در صورت انجام خرید ناموفق و مشکوک ، در اسرع وقت رمز عبور خود را تغییر دهید.

30 . رسید دستگاه پایانه فروشگاهی مربوط به انجام خرید ناموفق را تا زمان بازگشت وجه به حسابتان، نگهداری نمایید. در صورتیکه پس از 72 ساعت، وجه مربوطه به حساب شما واریز نشد حتماً موضوع را از بانک مربوطه پیگیری نمایید.

31 . صورتحساب خود را در دوره های زمانی متناسب با حجم فعالیت حسابتان (روزانه، هفتگی یا ماهیانه) کنترل نمایید.

32 . برای آنکه دیگران وجهی را به حساب شما واریز کنند، نیازی به مراجعه شما به دستگاه خودپرداز نیست .

33 . برای انتقال وجه به کارت شما، ارائه شماره کارت بانکی کافی است. هیچ یک از اطلاعات دیگر کارت بانکی خود مانند تاریخ انقضاء، کد اعتبارسنجی کارت ( CVV2 ) و رمزهای کارت را در اختیار سایرین قرار ندهید.

34 . مراقب افراد ناشناسی که با شما تماس گرفته و شما را به بهانه ای مجبور به استفاده از ابزارهای پرداخت و بانکی کرده یا خواستار اطلاعات شخصی یا اطلاعات مرتبط با کارت یا حساب بانکی تان هستند، باشید. این اتفاق میتواند شروع یک تراژدی تلخ برای شما و خانواده محترمتان باشد.

35 . در صورت مواجه شدن با تماس های مشکوک با نهایت هشیاری و دقت عمل کنید و مراتب را سریعاً به مرکزتماس کاشف با شماره تلفن 91009960 منعکس نمایید.

36 . لازم است سرشماره هایی که بانک یا موسسه اعتباری شما برای ارسال پیامک استفاده میکند را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و در صورت دریافت پیامک های مشکوک از سایر سرشماره ها یا شماره ها از طریق تماس با مرکز تماس بانک یا مؤسسه اعتباری موضوع را پیگیری نمایید.

37 . به محتوای پیامک های دریافتی دقت کنید. برخی از پیامک ها حاوی اطلاعات محرمانه ای هستند که نباید در اختیار دیگران قرار داده شوند مانند رمزهای پویا و یا کدهای فعال سازی خدمات بانکی.

 

قالب دلخواه شما