نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای‌اسلامی با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی

نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای‌اسلامی با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی

دومین نشست مشترک اعضای کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران بانک کشاورزی در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد . در این جلسه که بیش از 3 ساعت بطول انجامید ابتدا محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن عرض خیرمقدم ، از اعضای کمیسیون به خاطر کمک به بانک کشاورزی و تلاش برای تصویب قانون متمم بودجه سال 87 که در آن سهم مناسبی به خشکسالی اختصاص داده شده است ، سپاسگزاری کرد .
ایشان اقدام دولت و مجلس در حمایت از کشاورزان در معرض خشکسالی و سرمازدگی را در سطح بین المللی کم سابقه و مثال زدنی دانست و ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی نمایندگان محترم مجلس ، وزارت محترم جهاد کشاورزی ، بانک کشاورزی و سایر نهادهای ذیربط از فرصت پیش آمده برای توسعه بخش استفاده شود .
مدیرعامل بانک افزود ؛ همکاران ما در بانک کشاورزی اعم از روسا و کارکنان محترم شعب بانک تا سطوح دیگر مدیریتی وظیفه خود را وظیفه مقدسی می دانیم و خدمت به کشاورزان عزیز را افتخار بزرگی برای خود می دانیم .
ایشان توان تخصصی و مدیریتی موجود در بانک کشاورزی را ثروتی پایدار و ارزشمند برای بخش کشاورزی دانست و گفت این توان تخصصی با عشق و ارادت به کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی همراه شده و کار در بانک کشاورزی را تقدس خاصی بخشیده است .
مدیر عامل بانک در ادامه با تشریح چشم انداز هفت ساله بانک کشاورزی ( پایان برنامه بنجم)، راهبردها و برنامه هائی که برای تقویت بنیه مالی بانک ، ارتقاء جایگاه رقابتی بانک ، بانکداری بین‌المللی، بانکداری الکترونیک ، بانکداری سرمایه گذاری و استقرار نظام نوین مدیریت بانکی تدوین شده و در حال اجراست را به اطلاع اعضاء کمیسیون رساند .
سپس آقای حشمت ا... نظری عضو هیئت مدیره بانک، عملکرد بانک را در اجرای دستورالعمل و مصوبات خشکسالی و اعطای تسهیلات به حوزه های مختلف کشاورزی و برنامه های آتی را برای حاضرین در جلسه شرح دادند.
در ادامه عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه ، از مدیران و همکاران بانک کشاورزی به خاطر زحماتی که برای بخش کشاورزی متحمل شده اند ، تشکر کرد . رئیس کمیسیون کشاورزی با اشاره به ضرورت دستیابی به یک منطق معین در پیکره بخش کشاورزی از عامل سرمایه ، نیروی انسانی و فناوری به عنوان سه وجه مهم اقتصادی در بخش یاد کرد که بانک کشاورزی می تواند در این چارچوب وارد شود . ایشان در انتها از عملکرد خوب بانک کشاورزی تقدیر کردند.
هر یک از اعضای کمیسیون کشاورزی نیز موضوعات مرتبط و سوالات مورد نظرشان را مطرح کردند و مدیران هر حوزه با تاکید بر استفاده از رهنمودهای نمایندگان محترم مجلس، به سوالات مطرح شده پاسخ گفتند.

قالب دلخواه شما