کارگروه مرکزی وصول مطالبات بانک در مشهد مقدس تشکیل جلسه داد

کارگروه مرکزی وصول مطالبات بانک در مشهد مقدس تشکیل جلسه داد
به منظور بررسی و تجزیه و تحلیل عملکرد وصول مطالبات و نیز چگونگی وضعیت پرونده های اجرایی و طرح های دارای مشکل استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان و مازندران کارگروه مرکزی وصول مطالبات بانک با حضور مهندس ماهیکار عضو هیئت مدیره، مهندس بصیری مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات، روسای ادارات کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری، نظارت بر طرح ها و عملیات اعتباری، وصول مطالبات و اجراء و همچنین مدیران ستادی و فنی استانهای مدعو به مدت دو روز در تاریخ های 29 و 30 مردادماه 1387 در مشهد مقدس تشکیل جلسه داد.
در این جلسه ابتدا مهندس بصیرت مدیر ستادی استان خراسان رضوی، اظهار امیدواری کرد با هم اندیشی اعضاء کارگروه و مدیران استانها و رهنمودهای اثربخش مهندس ماهیکار شرایطی ایجاد گردد که در زمینه وصول مطالبات و تعیین تکلیف شدن پرونده های مشکل دار تحول و پیشرفت حاصل شود. در ادامه آمار عملکرد هر یک از استانهای مدعو در خصوص وصول مطالبات و وضعیت پرونده های اجرای آنها توسط دکتر شاهرودی رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجرا ارائه و سپس توضیحات لازمه توسط مدیر ستادی و فنی هر یک از استانها ارائه شد و سپس هر یک از اعضاء کارگروه نقطه نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود را جهت بهبود وضعیت عملکرد استانها بیان نمودند. در پایان جلسه مهندس ماهیکار با جمع بندی اهم موارد مطرح شده در کارگروه و ارائه تحلیلی آماری از وضعیت پرداختها، وصول مطالبات و تجهیزمنابع بانک خواستار تلاش مضاعف استانها در ارتقای شاخصهای عملکردی در آینده ای نزدیک شدند.
گفتنی است به منظور بررسی دقیق‌تر تعدادی از طرح و آگاهی یافتن اعضاء کارگروه از شرایط آنها، بازدید از طرح‌های منتخب صورت گرفت.
قالب دلخواه شما