استاندار فارس: بانک ها باید بانک کشاورزی را سرلوحه کار خود قرار دهند

استاندار فارس: بانک ها باید بانک کشاورزی را سرلوحه کار خود قرار دهند

استاندار فارس از بانک کشاورزی استان فارس قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان فارس در جلسه ای که با حضور مهندس حسین صادق عابدین استاندار فارس ، مهندس فرهاد فنودی مدیر شعب بانک کشاورزی استان، مدیران گروه های مدیریت و مسئول حراست مدیریت روز 17 فروردین ماه سال جاری در محل دفتر استاندار فارس برگزار شد، استاندار فارس از عملکرد مدیر و پرسنل بانک کشاورزی استان فارس قدردانی کرد.
در ابتدای این جلسه صمیمی که به مناسبت آغاز سال جدید و آشنائی بیشتر استاندار با فعالیت های بانک کشاورزی برگزار شد ، مهندس فنودی گزارشی از اقدامات و فعالیت های بانک کشاورزی در حوزه های مختلف ارائه کرد.
استاندار فارس نیز در این دیدار با بیان برخی پیشرفت های استان در سال90، اظهار داشت: همه مدیران استان باید کسب جایگاه نخست در کشور را سرلوحه کار خود در سال 91 قرار دهند.
مهندس صادق عابدین با اشاره به بارندگی های اخیر در استان فارس، گفت: میزان بارش باران در استان فارس از متوسط بارندگی استان در سال های گذشته بالاتر است و تا میانگین بلند مدت فاصله چندانی ندارد و امیدواریم با تدابیر مناسب، وضعیت کشاورزی استان فارس جهش قابل توجهی در توسعه صادرات داشته باشد.
استاندار فارس در این دیدار از مجموعه فعالیت ها و عملکرد بسیار خوب بانک کشاورزی به خصوص همکاری در افتتاح مرکز جامع ژنتیک جنوب کشور قدردانی کرد و برای پرسنل بانک کشاورزی آرزوی موفقیت کرد. وی افزود: سایر بانک های استان باید عملکرد بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات و رضایت مندی مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

قالب دلخواه شما