جشنواره مهرگان بانک کشاورزی برگزار شد

جشنواره مهرگان بانک کشاورزی برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر، قرعه کشی جوایز جشنواره مهرگان بانک کشاورزی ویژه دارندگان جاری کشاورز مهر گستر این بانک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ در مراسم این قرعه کشی که با حضور ناظران قانونی روز شنبه پانزدهم بهمن در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد،6 هزار و 32 نفر از برندگان قرعه کشی جشنواره مهرگان تعیین شدند.
بر این اساس ، در قرعه کشی این جشنواره که به صورت متمرکز و استانی در تهران برگزار شد،2میلیارد و 880 میلیون ریال جایزه نقدی و تسهیلاتی به برندگان اهدا می شود.
براساس این گزارش؛ 5 هزار و 920فقره جایزه نقدی شامل 80 کمک هزینه 5 میلیون ریالی سفر حج وعتبات عالیات،80 کمک هزینه 5 میلیون ریالی خرید نهاده های تولید،،80 کمک هزینه 5 میلیون ریالی ازدواج، 80 کمک هزینه 5 میلیون ریالی خرید جهیزیه،3هزار و 200 کارت هدیه 100 هزار ریالی مهرگستر و افتتاح 2 هزارو 400 حساب طرح های ایران و کودک و نوجوان با موجودی 400 هزار ریالی برای همسر و فرزندان دختر صاحبان حساب های جاری کشاورز مهرگستر جوایز این جشنواره را تشکیل می دهند.
این درحالی است که تعداد 112 جایزه تسهیلاتی نیز شامل 32 فقره تسهیلات 70 میلیون ریالی کمک هزینه خودرو و 80 فقره تسهیلات 30 میلیون ریالی خرید کالاهای اساسی دیگر جوایز جشنواره مهرگان است که به برندگان اهدا خواهد شد.
این گزارش می افزاید اسامی برندگان پس از تأیید نهایی هیئت نظارت بر قرعه کشی به زودی از طریق پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی به نشانی www.agri-bank.ir و همچنین شعب این بانک در سراسر کشور اعلام خواهد شد.

قالب دلخواه شما