در دومین جشنواره حلقه ارجان با تأکید بر نظر جامعه،تندیس حلقه ارجان 1390 از لحاظ موثر ترین و جذاب ترین و زیباترین تبلیغات به بانک کشاورزی اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در جشنواره حلقه ارجان امسال با رویکرد «صداقت و انصاف در تبلیغ و اطلاع رسانی» این بانک به انتخاب بیش از 11 هزار و 500 نفر از مردم و همچنین دیگر شاخص های بررسی شده؛ موثرترین و جذاب ترین جایزه فروش و همچنین موثرترین و زیباترین تبلیغات شرکت ها در گروه بانک ها را داشته است و بر این اساس شایسته دریافت تندیس این جشنواره شد.
بر اساس این گزارش در مراسم قدردانی از برگزیدگان که هجدهم دی ماه در تهران برگزار شد،مهندس داور ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی به نمایندگی از این بانک تندیس جشنواره را دریافت کرد.
این گزارش می افزاید«حلقه ارجان» یکی از کهن ترین اشیای تاریخ کشور عزیزمان بوده و در حال حاضر نماد قدرت نفوذ و ماندگاری سازمان های ایرانی در ذهن جامعه است و در مراسم سالانه آن با تکیه بر نظرات جامعه، اثربخشی بیرونی و اثرپذیری مخاطب و نفوذپذیری سازمان های ایرانی در جامعه بررسی می شود.
لازم به ذکر است در انتخاب برترین های امسال نظر بیش از 11 هزار نفر از افراد جامعه به صورت تصادفی جمع آوری شد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.