رشد 130 درصدی تسهیلات پرداختی به کشاورزان کردستانی

رشد 130 درصدی تسهیلات پرداختی به کشاورزان کردستانی

مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان از رشد 130 درصدی تسهیلات پرداختی به کشاورزان کردستانی از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
مهندس علی اصغر محمدی گفت : طی 8 ماه از ابتدای سال مبلغ 978 میلیارد ریال تسهیلات به 28 هزار و 690 کشاورز پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به لحاظ ریالی 553 میلیارد ریال معادل 130 درصد رشد نشان می دهد .
به گفته وی 70 درصد از این تسهیلات برای بهره برداری از ظرفیت های موجود و 30 درصد برای ایجاد ظرفیت های جدید تولیدی پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان اضافه کرد : از کل تسهیلات پرداختی در این مدت 51 درصد در زیر بخش زراعت ، 16 درصد در زیر بخش خدمات کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته به این بخش ، 13 درصد در زیر بخش دام و طیور و 20 درصد در سایر زیر بخش ها هزینه شد.
مهندس علی اصغر محمدی رشد تسهیلات پرداختی را وابسته به تعامل کشاورزان کردستانی در پرداخت اقساط وامهایشان دانست و گفت : با پرداخت دیون در موعد مقرر و یا حتی زودتر ، بانک کشاورزی می تواند تسهیلات بیشتری را به کشاورزان پرداخت کند .
مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان میزان الزامی مبلغ وصولی را در پایان آبانماه سالجاری مبلغ یکهزار و 637 میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد : کشاورزان کردستانی از این مبلغ یکهزار و 112 میلیارد ریال معادل 68 درصد را پرداخت کرده اند در حالی که میزان استاندارد واقعی باید بالای 95 درصد باشد.

قالب دلخواه شما