قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بانک کشاورزی

قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بانک کشاورزی

اولین همایش رؤسا ، مسئولان گروه های اعتبارات و وصول ، کارشناسان و ارزیابان شعب با حضور استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد مهندس نیکزاد روز بیست و دوم فروردین ماه برگزارشد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، در این مراسم رمرودی مدیر شعب بانک در این استان در سخنانی با تشریح عملکرد استان ، توسعه بخش کشاورزی و وصول مطالبات را محور کاری استان در سال 91 دانست و با توجه به سیاست دولت برای توسعه بخش کشاورزی حساسیت موضوع را برای همکاران بیان کرد .
بر اساس این گزارش،در این همایش همچنین مدیران گروه های بانکداری الکترونیک ، مالی ، اداری و پشتیبانی و اعتبارات و وصول مطالبات به تحلیل عملکرد حوزه های خود در سال 90 پرداختند و راهکارهای لازم را برای تقویت عملکرد استان ارائه دادند .
این گزارش می افزاید؛ مهندس نیکزاد از همکاران بانک کشاورزی در استان به خاطر تأثیر بسزا در توسعه بخش کشاورزی قدردانی و تشکرکرد.
وی همچنین میزان تسهیلات پرداخت شده در استان را خوب عنوان کرد و افزود: وصول به موقع مطالبات باعث تزریق پول بیشتر در بخش کشاورزی و اجرای طرح های جدید می شود .
لازم به ذکر است در این مراسم لوح قدردانی تهیه شده از طرف مدیریت استان برای شعبی که در تجهیزمنابع ، وصول مطالبات و کاهش ریسک اعتباری عملکرد مطلوب داشتند توسط مهندس نیکزاد استاندار این استان به رؤسای شعب یاسوج، دهدشت، تعاون ،دوگنبدان ، جهاد کشاورزی ،چرام، قلعه رئیسی ، سی سخت ،زاگرس و طالقانی اهداء شد.


قالب دلخواه شما