قدردانی از بانک کشاورزی هرمزگان در همایش روز ملی دامپزشکی

قدردانی از بانک کشاورزی هرمزگان در همایش روز ملی دامپزشکی

همایش روز ملی دامپزشکی روز چهارشنبه 12 مهرماه سال جاری با حضور دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور ، دکتر غریب مدیر کل دامپزشکی هرمزگان ، قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی ، تنی چند از مسئولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و ارباب جراید در محل سالن اجتماعات شرکت ملی گاز هرمزگان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان هرمزگان دراین مراسم که به مناسبت بزرگداشت هفته دامپزشکی و قدردانی از خدمتگزاران این عرصه برگزار شد ، قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی نیز ضمن تبریک روز بزرگداشت دامپزشکی با اشاره به عملکرد بانک در زمینه پرداخت تسهیلات ، اجرای مصوبات سفرهای استانی هیأت دولت ، مساعدت با بدهکاران بخش کشاورزی ، ماموریت اصلی بانک و ارزشهای حاکم بر آن افزود : هم اکنون بانک کشاورزی به عنوان تنها بانک ارائه دهنده سیستم بانک داری متمرکز تحت عنوان مهرگستر خدمات متنوعی را به مردم و مشتریان خود ارائه می کند .
مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان تصریح کرد : خدمات بانکداری اینترنتی ، همراه بانک ، تلفنبانک ، و سامانه های مختلف مرآت ، نظارت بر مصرف تسهیلات ، درخواست تسهیلات بخش کشاورزی و ... از جمله خدمات متنوع و گسترده سیستم مهر گستر است .
این مقام مسئول افزود : اصلی ترین سیاست بانک کشاورزی حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی است که با جذب منابع سایر بخش ها ، بهره مندی از صندوق بیمه کشاورزی و افزایش میزان وصول مطالبات معوق این امر محقق خواهد شد .
بر اساس این گزارش ، قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی در پایان ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری همایش ، برای کلیه زحمت کشان عرصه دامپزشکی کشور توفیق و سرافرازی را آرزو کرد و یادآور شد: بانک کشاورزی استان هرمزگان برای توسعه پایدار بخش از آمادگی لازم برخوردار است و کارکنان ساعی این بانک در عرصه خدمت رسانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند ورزید .
این گزارش می افزاید؛ در این مراسم همچنین دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور به تبیین موفقیت های این سازمان در عرصه های مختلف بالاخص ریشه کنی بیماری ها ، حفظ سلامت دام و تولید گوشت قرمز و سفید در کشور پرداخت و افزود : تلاش در عرصه دامپزشکی همواره باید توأم با عشق و تدبیر باشد که تمامی زحمت کشان این عرصه نماد اصلی این واقعیت غیر قابل انکار است.
لازم به ذکر است در ادامه مدیر کل دامپزشکی و رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش بانک کشاورزی در زمینه برگزاری همایش ، هر یک دیدگاه ونقطه نظرات خود را در باره مسائل و مشکلات حوزه دامپزشکی استان بیان کردند.

قالب دلخواه شما