مهندس نیکبخت معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی: بانک کشاورزی بسیار پرتوان و موفق عمل کرده است

مهندس نیکبخت معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی: بانک کشاورزی بسیار پرتوان و موفق عمل کرده است

مهندس نیکبخت معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی روز 28 اردیبهشت از بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، در این جلسه سید سعید موسوی مدیر ستادی بانک در استان ابراز امیدواری کرد در آینده با افزایش همکاری بین وزارت خانه و بانک ،اعتبارات لازم برای فعالیت های دامداری و کشاورزی که منجر به پیشرفت و توسعه استان می شود تامین و در اختیار متقاضیان قرار گیرد .
مهندس نیکبخت معاون برنامه ریزی اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد موجود در حوزه صید و صیادی ، کشاورزی و دامداری استان گفت :زمینه رشد و امکان توسعه در حوزه صید و صیادی ،دامداری و کشاورزی در استان وجود دارد و باید به نحو مطلوب از منابع متنوع و زیادی که در استان موجود است استفاده شود .
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در پایان خاطر نشان کرد که بانک کشاورزی در استان بسیار پر توان و پر تلاش و موفق عمل کرده است و امیدوارم همین مسیر را بهتر و بیشتر ادامه دهد .وی افزود امیدوارم بتوانیم اعتبارات لازم را برای توسعه فعالیت های کاربردی بانک تأمین کنیم .

قالب دلخواه شما