سومین شعبه بانک کودک و نوجوان استان خراسان رضوی افتتاح شد

سومین شعبه بانک کودک و نوجوان استان خراسان رضوی افتتاح شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مدیر جهاد کشاورزی ، معاونان اداره آموزش و پرورش و جمع کثیری از مدیران و دانش آموزان مدارس راهنمایی شهرستان گناباد، سومین شعبه بانک کودک و نوجوان استان خراسان روز دوشنبه 25مهرماه افتتاح شد .
در این مراسم که کیومرثی مدیر گروه بازاریابی و تجهیز منابع و آشورزاده کارشناس ارتباطات مدیریت خراسان رضوی نیز حضور داشتند،کیومرثی طی سخنانی به اهمیت فرهنگ سازی فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری و پس انداز در بین جوانان و نوجوانان پرداخت و اهداف و مزایای طرح بانک پذیری کودک و نوجوانان بانک کشاورزی را برای حاضران تشریح کرد .
در ادمه صفایی فرماندار شهرستان گناباد طی سخنانی ضمن تشکر از خدمات بانک کشاورزی در سطح شهرستان اظهار امیدواری کرد ، اضافه شدن خدمت بانک کودک و نوجوان به سبد خدمات شعبه گناباد در فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم بانکی در بین دانش آموزان موثر باشد .
در این مراسم باقری معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان گناباد نیز ضمن تشکر از مسئولان بانک کشاورزی، اعلام آمادگی کرد با همکاری بانک و آموزش و پرورش شهرستان کلیه دانش آموزان با شرکت در دوره های آموزشی طرح بانک پذیری کودکان و نوجوانان ضمن آگاهی از خدمات بانکی فرهنگ پس انداز و سرمایه گذاری را فرا گیرند .
در پایان مراسم شعبه کودک و نوجوان شعبه گناباد از سوی صادقی امام جمعه شهرستان افتتاح شد و توضیحات لازم توسط مدرسان طرح به سمع و نظر میهمانان رسید .

قالب دلخواه شما