بانک کشاورزی مشکلات 6536 نفر ازکشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی را بررسی و برطرف کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، طی شش ماهه نخست سال 89، مدیریت های شعب بانک در استان ها طی 3267 جلسه به مشکلات مشتریان که عمدتاً مربوط به درخواست تسهیلات و یا مساعدت در بازپرداخت بدهی ها بود ، رسیدگی کردند. مدیریت های شعب مطابق دستورالعمل و مقررات جاری بانک و با رویکرد مشتری مدارانه نسبت به بررسی درخواست ها اقدام و راهکارهای مربوطه را صادر و ابلاغ کردند. این میزان علاوه بر جلساتی است که مدیر عامل بانک به صورت هفتگی با کشاورزان ملاقات دارند یا مراجعات موردی که روزانه به مدیران شعب و استان های این بانک دارند.
شایان ذکر است طی مدت مذکور، مدیران شعب بانک کشاورزی در استانها از تعداد 1692 طرح بازدید و از نزدیک در جریان مسائل طرح های اعتباری بانک قرار گرفتند ، همچنین به 18427 نامه دریافتی در خصوص مشکلات مشتریان نیز به صورت کتبی پاسخ داده شد.