رونمایی از «کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور » توسط بانک مرکزی به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

رونمایی از «کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور » توسط بانک مرکزی به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

نخستین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور توسط رئیس کل بانک مرکزی و با حضور مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری در هفته بانکداری اسلامی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی به نقل از سایت بانک مرکزی، این بانک همزمان با هفته بانکداری اسلامی و به منظور انجام مسئولیت های عمومی خود درباره ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانکى، با همکاری بانک های کشور و سازمان زیباسازی شهرداری تهران نسبت به اجرای کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور اقدام کرده است و در قالب این کمپین، اطلاع رسانی گسترده با استفاده از بیلبوردها و فضاهای ارتباطی عمومی شامل تبلیغات محیطی، مطبوعات و رادیو و تلویزیون در زمینه نظام بانکی صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش، ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی اسران در مراسم رونمایی با اشاره به اینکه در قالب این کمپین زمینه معرفی خدمات بانکی در راستای رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم می شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت ارتباطی شبکه بانکی با 21 هزار شعبه، بسیار گسترده است و مد نظر است با هماهنگی ایجاد شده از این ظرفیت استفاده کنیم.

رییس کل بانک مرکزی افزود: از ظرفیت موجود برای معرفی هرچه بهتر و شفاف تر خدمات نظام بانکی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در کشور باید استفاده شود و اینگونه پویش ها استمرار پیدا کند.

این گزارش می افزاید  با اجرای این کمپین، آحاد مردم با مفاهیم حوزه بانکی و اقتصادی آشنا می شوند و در برخی زمینه ها، هشدارهای لازم به آنها داده می شود.

‎ ‎شایان ذکر است کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور از ابتدای هفته بانکداری اسلامی آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

 

قالب دلخواه شما