دعوت بانک کشاورزی برای شرکت در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن

دعوت بانک کشاورزی برای شرکت در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن

بانک کشاورزی، مردم ایران را به شرکت در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک طی اطلاعیه ای با تاکید بر اهمیت راهپیمایی بیست و دوم بهمن در شرایط کنونی پذیرش برجام و تاثیر بازتاب جهانی این راهپیمایی در بهبود شرایط پساتحریم ، اعلام کرد در اجرای فرامین مقام معظم رهبری هم دل و هم زبان با دولت تدبیر و امید و آحاد ملت ایران در این راهپیمایی شرکت خواهد کرد .

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی همچنین با برپایی ایستگاه فرهنگی در خیابان آزادی نبش خیابان شادمهر ، میزبان راهپیمایان خواهد بود.

در پی ، متن اطلاعیه بانک کشاورزی را مشاهده می فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و غیور ایران

سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، سالروز براندازی حکومت ظلم و جور به دست ملتی است که گوش جان به رهنمودهای رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) سپردند و در مبارزه ای سخت، از خون خویش گذشتند تا ایران ما امروز زیر بیرق سرافراز جمهوری اسلامی ، مقتدرانه  بدرخشد.

بانک کشاورزی به عنوان سازمانی پرقدمت که هشتاد و دو سال صادقانه در کنار شما ملت بزرگوار در تمام برهه های حساس میهنی حضور داشته است ، اکنون در اجرای فرامین مقام معظم رهبری ، هم دل و هم زبان با دولت تدبیر و امید و شما ملت سرافراز در راهپیمایی بیست و دوم بهمن حاضر خواهد شد تا در این مقطع حساس پساتحریم و به دنبال اجرای شرایط برجام  ، بار دیگر تکرار تاریخ و پیروزی خود را جشن بگیریم .

بانک کشاورزی از شما ملت فهیم و آزاده دعوت می کند تا با حضور چشمگیر در راهپیمایی بیست و دوم بهمن، ایام شورانگیز مشارکتی ملی را رقم زنید که تا روز هفتم اسفند و انتخابات دو مجلس محترم خبرگان و شورای اسلامی ادامه خواهد داشت.

همچنین مفتخریم که در ایستگاه فرهنگی خیابان آزادی نبش خیابان شادمهر پذیرای شما راهپیمایان غیور باشیم.

از درگاه پروردگار متعال، سربلندی میهن و سرافرازی ملت ایران را آرزومندیم.

قالب دلخواه شما