برگزاری جلسه هم اندیشی بانک کشاورزی با نمایندگان دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی

برگزاری جلسه هم اندیشی بانک کشاورزی با نمایندگان دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی

جلسه هم اندیشی بانک کشاورزی و دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی روز دوشنبه 16 آذر 1394 با حضور نمایندگان ادارات مرتبط و قائم مقام دبیرخانه توسعه علوم و فناوری در کشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این جلسه نمایندگان بانک و مدیران دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی درباره چگونگی حضور بانک در رویدادهای مذکور بحث و تبادل نظر کردند.

این جلسه با حضور دکتر کریمی قائم مقام و رئیس شورای مرکزی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی ، مهندس فنودی مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات، مهندس  مریخی رئیس اداره کل مشتریان اعتباری و سرمایه گذاری، مهندس محمدی رئیس اداره کل خارجه، مهندس لیاقت ورز رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل و تعدادی از کارشناسان حوزه های مرتبط برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن ارائه گزارش هایی درباره فعالیت های دو طرف، زمینه های مشارکت بانک در برگزاری بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی و اولین اجلاس توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی و چگونگی ارتقاء سطح همکاری های بانک  با کشور های اسلامی عضو کنفرانس وحدت اسلامی را بررسی کردند.

شایان ذکر است کنفرانس وحدت اسلامی هرساله با حضور بیش از 1000 نفر از علمای اسلامی، سران و مسئولان سیاسی، اقتصادی، صنعتی، علمی و پژوهشی از ۵۷ کشور اسلامی و تعداد کثیری از سرمایه‌گذاران و مسئولان اتحادیه‌های سرمایه‌گذاری برتر و صاحب نام اقتصادی کشورهای مذکور همزمان با هفته وحدت، توسط مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تهران برگزار می شود.

اهمیت ملی و بین المللی این رویداد سبب شد تا بانک کشاورزی مذاکره درباره مشارکت در برگزاری این رویداد و ایجاد زمینه معرفی بهتر بانک در عرصه های بین المللی و افزایش حضور جمهوری اسلامی ایران و بانک در کشورهای اسلامی عضو را در دستور کار قرار دهد. 

قالب دلخواه شما