مدیرستادی استان خراسان رضوی:مشتری مداری رمزموفقیت درتمام حوزه های عملکردی است

مدیرستادی استان خراسان رضوی:مشتری مداری رمزموفقیت درتمام حوزه های عملکردی است

مهندس فرهاد فنودی مدیرشعب بانک کشاورزی استان خراسان رضوی ، مشتری مداری و تلاش برای نهادینه ساختن فرهنگ احترام به مشتری را رمز موفقیت و بقاء در فضای رقابتی کنونی دانست.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان رضوی، دربازدیدی که مهندس فرهاد فنودی مدیرستادی خراسان رضوی به اتفاق علی سهرابی مدیرگروه اداری، مالی وپشتیبانی این مدیریت روز 7 بهمن از تعدادی از شعب شهرمشهد بعمل آوردند مهندس فنودی طی سخنان کوتاهی درجمع همکاران شعب موصوف با اشاره به سخنان حشمت الله نظری عضو هیات مدیره درهمایش سراسری رؤسای شعب، ضمن مهم دانستن مشتری مداری آن را لازمه موفقیت درکاهش ریسک اعتباری ، پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات و ازهمه مهمتر جذب بیشتر منابع مردمی برشمرد.
وی با تأکید براهمیت توجه به هویت سازمانی همکاران، آراستگی ظاهر و رفتار مناسب را مکمل شاخص های فیزیکی و ظاهری شعب برای اثرروانی مثبت در ذهن مشتری و کمک به تحقق رضایتمندی مشتری و احترام به مشتری دانست.

قالب دلخواه شما