مراسم تجلیل از مشتریان برگزیده استان مازندران برگزار شد

مراسم تجلیل از مشتریان برگزیده استان مازندران برگزار شد

مراسم تجلیل از مشتریان برگزیده شعب بانک کشاورزی استان مازندران با حضور مدیر ستادی بانک در استان ، مدیران گروه های مختلف ، کارشناسان مدیریت ، روسای شعب استان و مشتریان برگزیده شعب در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران ، در این مراسم مهندس محمدی مدیر ستادی بانک در استان ضمن خیرمقدم به مهمانان گفت : بانک کشاورزی بانکی است که به تولید غذای مردم کشور کمک می کند و در آن خیر و برکت است و بالغ بر 5/17 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی برای توسعه کشاورزی پرداخت شده است و بانک کشاورزی سهم به سزایی در شکوفایی کشاورزی استان داشته است .
وی افزود : بانک کشاورزی تنها بانکی است که core banking واقعی را در سیستم بانکی با توجه به تعداد بالا و پراکندگی زیاد شعب اجرا کرد که این نرم افزار یکی از نرم افزارهای برتر حوزه بانکی در دنیاست. راهی که بانک کشاورزی طی می کند راه سختی است و ممکن است مسیرهای دیگر نقدینگی بیشتری در آن باشد و ما را راضی نمی کند و افتخار می کنیم که در بخش کشاورزی فعالیت کنیم.
وی با اشاره به خسارت های اخیر در غرب مازندران اشاره کرد: بانک کشاورزی به افراد خسارت دیده کمک خواهد کرد .
مهندس محمدی در پایان سخنان خود سه تقاضا از حاضران داشت: اول این که بانک کشاورزی را خانه امن خود بدانید . دوم این که همواره پیشنهادات و انتقادات شما موجب رشد و شکوفایی ما خواهد شد و در این زمینه با ما کمک کنید و سوم این که گروهی از مشتریان دارای مطالبات معوق هستند و به نوعی رابطه خود را با بانک قطع کرده ، شما واسطه شوید تا با مراجعه به بانک و نسبت به تعیین تکلیف و یا تا با وصول آن بتوانیم این منابع را مجدداً به بخش کشاورزی تزریق کنیم .
بر اساس این گزارش، سخنرانی 2 تن از مشتریان برگزیده در این نشست و اهداء تندیس هشتادمین سالگرد و آغاز نهمین دهه خدمت به مشتریان از دیگر برنامه های این مراسم بود .

قالب دلخواه شما