همایش برنامه ریزی استراتژیک بانک کشاورزی برگزار شد

همایش برنامه ریزی استراتژیک بانک کشاورزی برگزار شد
همایش برنامه ریزی استراتژیک بانک کشاورزی با هدف انتقال مفاهیم  برنامه ریزی، هم افزایی و همسویی بین واحد های ستادی و عملیاتی برای تحقق سند راهبردی این بانک صبح روز سه شنبه نهم دی ماه سال جاری در تهران  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در این همایش دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این بانک، طی سخنانی ضمن تأکید بر اینکه برای تحقق اهداف استراتژیک، باید ابزارهای آن هم فراهم شود  اعلام کرد: بانک کشاورزی با تمام توان برای تحقق برنامه ابلاغی استراتژیک تیم اقتصادی دولت اقدام  خواهد کرد .
 دکتر شهیدزاده گفت:این نگاه در بانک کشاورزی وجود دارد که مدیریت محور اجرای برنامه‌های استراتژیک است،بنابراین مدیران ارشد در اجرای برنامه‌های استراتژیک پیشگام هستند. 
وی افزود:این وعده را می‌دهیم که بانک کشاورزی به عنوان یک بانک استراتژی محور،تمام توان خود را برای اجرای برنامه ابلاغی استراتژیک تیم اقتصادی دولت به کار خواهد بست .
بر اساس این گزارش، حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره این بانک نیز با اشاره به تدوین  برنامه راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت:  بانک کشاورزی نیز  خود را مکلف به اجرای این برنامه راهبردی دانست و با مشارکت کارکنان این بانک  44 هدف راهبردی تبدیل به برنامه شد.
نظری  گفت:با عملیاتی شدن «یکپارچه سازی نظام اطلاعاتی» به عنوان یکی از راهبردهای  هفتگانه  وزارت اموراقتصادی و دارایی، بخش اعظمی از این برنامه تحقق  خواهد یافت زیرا یکپارچه سازی اطلاعات گمرک،بیمه و بانک ها سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می شود.
وی بر پیشگامی برای اجرای اولویت های وزارت امور اقتصادی و دارایی تأکید کرد و گفت: سند راهبردی بانک کشاورزی برگ دیگری از تاریخ این بانک است  که با مشارکت  کارکنان آن تهیه شده و با ایمان و اعتقادی که کارکنان برای تحقق آن دارند، برای بانک و بخش کشاورزی و مردم عزیز کشورمان خیر و برکت خواهد داشت.

قالب دلخواه شما