با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی ، همایش روسای شعب استان مازندران برگزار شد

با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی ، همایش روسای شعب استان مازندران برگزار شد
همایش روسای شعب بانک کشاورزی استان مازندران با حضور دکتر شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک ، مهندس داور ماهی‌کار عضو هیات مدیره بانک، مهندس محمدی مدیر ستادی بانک در استان مازندران و مدیران گروه های مختلف و روسای شعب استان مازندران روز دوازدهم آذر ماه در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران، دکتر شهیدزاده در این همایش طی سخنانی، خواستار تغییر تفکر در تجهیز منابع و وصول مطالبات شد و از روسای شعب خواست که آماده تغییر باشند و با بهره گیری از  نقاط قوتی چون نیروی انسانی متخصص، core banking، شعب متعدد شهری و حدود بیش از 2 میلیون و 500 هزار مشتری در استان مازندران ، بر مشکلات فائق آیند.
مدیرعامل بانک افزود: اولویت اصلی بانک باید تجهیز منابع برای توسعه بخش کشاورزی باشد و این مهم از وظایف شعب استان برای تامین منابع برای مناطق محروم کشور است.
دکتر شهیدزاده در بخش دیگری از سخنان خود  توجه به زنجیره های تولید، همکاری و مشاوره کارشناسان بانک با تولید کنندگان بخش کشاورزی از طریق حمایت و پشتیبانی آنان در مسیر فعالیتشان را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه مهندس داور ماهی‌کار عضو هیات مدیره بانک، طی سخنانی به اقتصاد مقاومتی، تامین مالی طرح‌های دانش بنیان و آبیاری تحت فشار اشاره کرد و الویت های بانک را حمایت از کشاورزان خرده پا، بنگاه های متوسط و بنگاه های بزرگ تولیدی برشمرد.
عضو هیات مدیره بانک خواستار اهتمام و تلاش همکاران در ساماندهی شعب از لحاظ کمی و کیفی، شاخص های سودآوری و استفاده از پتانسیل های بانکداری الکترونیک شد.
بر اساس این گزارش در ابتدای همایش مهندس محمدی مدیر شعب استان مازندران شرح کاملی از عملکرد استان در حوزه های تجهیز منابع، بانکداری الکترونیک، اعتبارات و وصول مطالبات، مالی اداری و پشتیبانی و بازرسی  و کنترل های داخلی ارائه کرد و پیشنهادات استان در این حوزه ها را، در اختیار مقامات عالی بانک قرار داد.
ارائه وضعیت عملکرد شعب منتخب، توسط 2 تن از روسای شعب استان از دیگر برنامه‌های این همایش بود. 
این گزارش می افزاید : دکتر شهید زاده در ادامه بازدید خود از استان مازندران از چندین شعبه استان و همچنین از طرح‌های بزرگ منطقه بازدید کرد. 


قالب دلخواه شما