برگزاری دومین همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی

برگزاری دومین همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی
دومین همایش از سری همایش‌های سراسری روسای شعب بانک کشاورزی صبح روز چهارشنبه شانزدهم مهرماه در مرکز آموزش این بانک در بابلسر آغاز به کار کرد. 
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این همایش حشمت الله نظری و مهندس داور ماهی کار اعضای هیئت مدیره این بانک، محمد حسن صفر پور طاهر قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی همچنین مدیران امور،روسای برخی از ادارات مرکزی و روسای شعب این بانک از سراسر کشور حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، نخستین روز این همایش با سخنرانی حشمت الله نظری درباره سیاست های کلان  بانک کشاورزی در حوزه های مختلف آغاز شد و مهندس ماهی کار دیگر عضو هیئت مدیره این بانک در سخنان خود ضمن تشریح برخی از ویژگی های اقتصاد مقاومتی به موضوع فساد ستیزی و شفاف سازی و نقش آن در پیشرفت کشور پرداخت و توصیه ها و انتظارات از روسای شعب را بیان کرد.
محمد حسین صفر پور طاهر قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی نیزدر سخنان خود مسائل و موضوعات مربوط به صندوق بیمه کشاورزی را تشریح و سید حسین رضوی مدیر امور نظارت و بازرسی بانک کشاورزی مسائل این حوزه را بیان کرد.
کارکنان جدید الاستخدام و سرمایه انسانی موضوع سخنرانی منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی بانک بود و سعید ربیع پور رئیس اداره کل امور مالی بانک کشاورزی درباره بهبود نظام مدیریت منابع و مصارف وضوابط ناظر بر بودجه مطالبی را ارائه کرد.

این گزارش می افزاید، سخنرانی محسن رحمانی از کارآفرینان بخش کشاورزی در زمینه زنجیره های تولید و تشکیل 12 کارگاه تخصصی با مشارکت روسای شعب حاضر، از دیگر برنامه های نخستین روز این همایش بود.

گفتنی است دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، صبح فردا هفدهم مهر ماه در دومین روز این همایش سخنرانی خواهد کرد.

قالب دلخواه شما