اهدای لوح و تندیس دومین کنفرانس مدیریت بهره‌وری در بخش کشاورزی و دامپروری به بانک کشاورزی

اهدای لوح و تندیس دومین کنفرانس مدیریت بهره‌وری در بخش کشاورزی و  دامپروری به بانک کشاورزی
اهدای لوح و تندیس دومین کنفرانس مدیریت بهره‌وری در بخش کشاورزی و دامپروری به بانک کشاورزی

دومین کنفرانس مدیریت بهره‌وری در بخش کشاورزی  و دامپروری با شعار «کشاورزی محور توسعه پایدار» روز دوشنبه هفتم مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این کنفرانس که با حضور جمعی از استادان دانشگاه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مسئولان وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و... حضور داشتند، به پاس حضور، مشارکت و حمایت از برگزاری این  کنفرانس، لوح و تندیس به بانک کشاورزی اهدا شد.
براساس این گزارش، به منظور بهره‌گیری از مباحث علمی و کاربردی این رویداد ، جمعی از مدیران و کارشناسان بانک کشاورزی از حوزه‌های مختلف  نیز در این کنفرانس علمی شرکت کردند .
این گزارش می‌افزاید، افزایش بهره‌وری کشاورزی با حفظ محیط زیست (بهره‌وری سبز)، استفاده بهینه از منابع آب (بهره‌وری آب)، استفاده از روش‌های نوین کشاورزی برای بهبود منابع (بهره‌وری زراعی)، استفاده از ارقام بهره ور در زراعت کشاورزی (بهره‌وری نژادی) ، استفاده از تکنیک‌های فنون کشاورزی دقیق برای افزایش بهره‌وری (کشاورزی دقیق ) ، استفاده از فنّاوری‌های نوین ارتباطی برای اطلاع‏رسانی به هنگام (تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات ) و انتقال وظایف بخش کشاورزی به بخش خصوصی برای افزایش بازده (خصوصی‌سازی) محورهای اصلی این کنفرانس در بخش کشاورزی بود.
همچنین فرآوری مواد غذایی گوشتی با منشاء دام، طیور و آبزیان، فرآوری مواد غذایی لبنی و مدیریت تولید مثل تغذیه و دامپروری مهم‌ترین محورهای این کنفرانس در بخش دامپروری را تشکیل می‌داد.

قالب دلخواه شما