برگزاری سومین نشست مشترک اداره کل ارتباط با مشتریان با روسای شعب و بانکداران بانک کشاورزی

برگزاری سومین نشست مشترک اداره کل ارتباط با مشتریان با روسای شعب و بانکداران بانک کشاورزی

سومین نشست مشترک اداره کل ارتباط با مشتریان با روسای شعب و بانکداران بانک کشاورزی ، با هدف تشریح و بررسی برنامه های این بانک در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) صبح روز چهارشنبه دوم مهرماه در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این همایش که روسا، معاونان برخی از ادارات مرکزی همچنین روسا و بانکداران برخی شعب این بانک در سراسر کشور حضور داشتند، محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان طی سخنانی ضرورت و اهمیت مشتری مداری، برنامه های بانک کشاورزی در این حوزه را تشریح کرد.
بر اساس این گزارش، مرجان فرداد معاون این اداره کل نیز قابلیت ها و امکانات سامانه مدیریت ارتباط با مشتری را بیان کرد. 
این گزارش می افزاید: برگزاری 2 کارگاه همفکری با موضوعات نقاط قوت و ضعف در مقایسه با دیگر بانک‌ها، نحوه ارتباط با مشتری و بررسی راه های برقراری این ارتباط،بیان و بررسی تجارب موفق در ارتباط با مشتری همچنین نحوه مشعوف سازی (وفادار سازی) مشتری از دیگر برنامه های اصلی این همایش یک روزه بود که نتایج آن از سوی نمایندگان کارگاه ها ارائه شد.

قالب دلخواه شما