نشست مشترک بانک کشاورزی و اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی استان هرمزگان

نشست مشترک بانک کشاورزی و اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی استان هرمزگان

اولین نشست مشترک بانک کشاورزی و اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان هرمزگان با هدف معرفی خدمات ارزی و ریالی به تجار ، بازرگانان و فعالان اقتصادی این استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان هرمزگان در این نشست که روز چهارشنبه دوازدهم شهریورماه سال جاری در محل دفتر رئیس اتاق بازرگانی – صنایع ، معادن و کشاورزی هرمزگان برگزار شد، مدیر شعب بانک کشاورزی به تشریح فعالیت ها و خدمات گسترده این بانک برای تولید کنندگان بخش کشاورزی و سایر فعالان اقتصادی پرداخت.
قاسمی نژاد با اشاره به فعالیت شعبه ارزی – ریالی بانک کشاورزی در شهر بندرعباس، خاطر نشان کرد : خدمات متنوعی برای گشایش اعتبارات و بروات اسنادی و سایر خدمات ارزی به بازرگانان و فعالان اقتصادی ارائه می شود.
وی ابراز امیدواری کرد : تعامل دو سویه بین بانک کشاورزی و اتاق بازرگانی ضمن رونق بازار اقتصادی کشور و تسهیل در انجام امور  عواید حاصل از آن برای رشد و شکوفایی و توسعه پایدار بخش کشاورزی مصرف شود.
در ادامه، رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معاون و کشاورزی استان نیز با اشاره به میزان فعالیت اعضای این اتاق و سایر تجار و بازرگانان استان از فعالیت و خدمات ارزی –ریالی بانک کشاورزی استان هرمزگان استقبال کرد.
دکتر صباغی زاده افزود : در جلسه آتی این اتاق از نماینده ارزی بانک کشاورزی دعوت خواهد شد تا خدمات ارزی این بانک را برای اعضای اتاق بازرگانی هرمزگان تشریح کند.
وی تعامل دو سویه با بانک کشاورزی را فصلی نو در روابط کاری اتاق بازرگانی استان دانست. 

قالب دلخواه شما