دکتر طالبی: تمایل شرکت های معروف برای همکاری با بانک، موقعیتی مطلوب است

دکتر طالبی: تمایل شرکت های معروف برای همکاری با بانک، موقعیتی مطلوب است

دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: تمایل شرکت های معروف برای همکاری با بانک، موقعیتی مطلوب است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان فارس، دکتر طالبی در همایش روسای شعب این بانک در استان فارس با اعلام مطلب فوق از تلاش های همکاران شعب قدردانی کرد و افزود: ماموریت این بانک را به عنوان بانک تخصصی که وظیفه پشتیبانی بخش کشاورزی را به عهده دارد بسیار مهم دانست.
وی گفت: بانک کشاورزی برای جذب منابع لازم باید علاوه بر رقابت با سایر بانک ها از فرصت جذب و بازاریابی مشتریان موجود این بانک که وضعیت خاصی دارند نیز نهایت استفاده را ببرد.
دکتر طالبی تمایل شرکت های معروف در تولید موادغذایی و به طور کلی در بخش کشاورزی برای همکاری با بانک را موقعیتی مطلوب دانست.
بر اساس این گزارش، همایش روسای شعب بانک کشاورزی استان فارس با حضور دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، مهندس داور ماهی کار عضو هیئت مدیره همچنین محسن صفدری مدیر شعب، مدیران گروه های مدیریت و رؤسای 146 شعبه این بانک در استان فارس بیست و پنجم مردادماه برگزار شد و سخنرانی دکتر طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل،مهندس داور ماهی کار عضو هیئت مدیره، ارائه گزارش عملکرد مدیریت استان فارس توسط محسن صفدری مدیر شعب این استان،جلسه پرسش و پاسخ روسای شعب با حضور دکتر طالبی مهم ترین برنامه های این همایش را تشکیل می داد.
این گزارش می افزاید : جلسه با فعالان تشکل های بخش کشاورزی، دیدار با استاندار فارس ، بازدید از طرح ها و بررسی طرح های نیمه تمام استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی به استان فارس بود.

قالب دلخواه شما