رشد باز پرداخت الکترونیکی اقساط بانک کشاورزی

رشد باز پرداخت الکترونیکی اقساط بانک کشاورزی

در تیرماه سال جاری ، 4/25 درصد از اقساط تسهیلات پرداختی به مشتریان بانک کشاورزی از طریق درگاه های الکترونیکی این بانک باز پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در تیرماه سال 1393 مشتریان این بانک نسبت به بازپرداخت بیش ازیک میلیون و167 هزار قسط تسهیلات اقدام کرده اند که از این میزان افزون بر 296 هزار و 500 قسط از طریق درگاه های الکترونیکی شامل دستور پرداخت(Standing Order) خودپرداز و کیوسک، همراه بانک و اینترنت بانک و پرداخت شده است.
بر اساس این گزارش در مقایسه با مدت مشابه در خردادماه همین سال، سهم پرداخت الکترونیکی اقساط از 9/23 به 4/25 درصد افزایش یافته است و مدیریت های شعب بانک کشاورزی در استان های کرمانشاه،خوزستان،تهران و قزوین بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده اند.
این درحالی است که برقراری خدمت دستور پرداخت (Standing Order) به ویژه در بخش سپرده به تسهیلات برای پرداخت غیر حضوی تسهیلات روندی صعودی داشت و تا پایان تیرماه سال جاری این خدمت برای 87300نفر از سپرده گذاران فعال شده است.
این گزارش می افزاید مشتریان بانک کشاورزی علاوه بر مراجعه حضوری به شعب این بانک می توانند از طریق درگاه های الکترونیکی نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند.

قالب دلخواه شما