دادزری مدیر خراسان شمالی:دهیاران سفیران نظام و ناظران ویژه بانک در سنگر کار و تلاش در روستاها هستند

دادزری مدیر خراسان شمالی:دهیاران سفیران نظام و ناظران ویژه بانک در سنگر کار و تلاش در روستاها هستند

مهندس دادزری مدیر ستادی استان خراسان شمالی در جمع دهیاران این استان گفت: شما عزیزان ناظران ویژه بانک کشاورزی در روستاها و سفیران نظام در سنگر کار و تلاش هستید.
به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان شمالی، وی در این جلسه با ذکر تاریخچه بانک کشاورزی و همچنین گرامیداشت هشتادمین سال تاسیس این بانک، آمار و عملکرد بانک کشاورزی در منطقه را برشمرد و به ذکر موفقیت هایی که بانک در طول این مدت کسب کرده است پرداخت.
مهندس دادزری از مردم و مسئولان درخواست کرد؛ با تجهیز منابع و بازپرداخت به موقع بدهی خود، بانک را در راه رسیدن به اهداف بلند برای خدمت رسانی مطلوب یاری کنند. وی همچنین از بانک کشاورزی به عنوان بانک پیشرو در عرصه نظام جامع بانکداری الکترونیک یاد کرد و گفت: ما در عمل اثبات کرده ایم که اگر بانکی به طور کامل در سیستم بانکداری الکترونیک در ایران باشد آن بانک کشاورزی است و تنها بانکی است در کشور که سیستم الکترونیک در آن به طور کامل اجرا شده است.
وی با بیان این مطلب افزود: از شما عزیزان دعوت می کنم تا از خدمات غیر حضوری بانک نظیر اینترنت بانک، همراه بانک، استفاده از خودپرداز و دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی استفاده کنید تا ما نیز بتوانیم با بهبود عملکرد به واسطه آن به نیاز شما عزیزان پاسخ مثبت دهیم.
مدیر ستادی استان همچنین گفت: بانک کشاورزی متولی اقتصادی بخش کشاورزی است و آمادگی کامل دارد تا در دولت تدبیر و امید بیشترین تلاش خود را برای خدمت رسانی صحیح به کشاورزان انجام داده و برای آنان از هیچ کوششی دریغ نورزد؛ لکن این امر مستلزم مشارکت و همراهی همه مردم در زمینه سپرده گذاری و کمک در امر وصول مطالبات بانک است.

قالب دلخواه شما