دکتر طالبی:مدیریت مسئولیت اجتماعی مهم ترین وظیفه بانک کشاورزی در بخش کشاورزی است

دکتر طالبی:مدیریت مسئولیت اجتماعی مهم ترین وظیفه بانک کشاورزی در بخش کشاورزی است

دکتر محمدطالبی مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: ‌تکالیفی‌‌که از سوی سیاستگزاران اقتصادی به بانک‌ها محول می‌شود از یک سو و انتظارات آنان از سوی دیگر؛ بانک ‌ها را در شرایط سخت رقابتی قرار می‌دهد و براساس تجارب موجود بانک کشاورزی نیز باید خود را با این شرایط تطبیق بدهد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی وی روز یکشنبه چهاردهم مهر ماه در همایش مدیران این بانک ضمن اعلام مطلب فوق افزود: حق بانک کشاورزی است که مدیران آن برای شرایط جدید برنامه داشته باشند، ازاین‌رو لازم است به فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم نگاه مجددی داشته باشیم و متناسب با شرایط جدید اقتصادی، اجتماعی برنامه‌های جدیدی ارائه کنیم.
وی تفویض اختیار به مدیریت ها، توجه به سرمایه انسانی به لحاظ آموزش و انگیزش، حسن تعامل و ارتباط با متولیان و ذینفعان بخش کشاورزی، توجه به مشتریان، اصلاح و بهبود روشها و مکانیزم های فعالیت، ارتقای برند بانک کشاورزی در بازار پول را از مهم‌ترین راهبردهای این بانک طی سال‌های گذشته برشمرد و خاطرنشان کرد بسیاری از اقدامات انجام شده همسو با این راهبردها بود.
وی در تشریح اقدامات انجام‌شده همسو با راهبردهای مذکور متذکر شد تقویت ارتباط با مشتری،اعتبارات خرد، بانکداری خرد، توجه به مشتریان ویژه و شعب شهری، افزایش حد نصاب حوزه‌ها، تغییر ساختار شعب ، مدیریت استان‌ها، اعتبار سنجی مشتریان ارزیابی و... همسو با راهبردهای بانک کشاورزی طی چند سال اخیر بود.
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه در دوره جدید نیز این راهبردها باید کماکان به عنوان راهبردهای اساسی مورد توجه باشد تصریح کرد: ارتقای هویت استانی و شعبه ‌ای مهم‌ترین راهبرد است و مدیریت‌های شعب بانک در استان‌ها باید هویت کامل،جامع و منطقه ای خود را تثبیت کنند.
وی ارتقای جایگاه سرمایه انسانی، ارتقای تعامل و ارتباط با متولیان بخش کشاورزی از طریق برنامه‌ریزی مدون همکاری با اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش، ارتقای جایگاه مشتریان، اصلاح و بهبود روش ها و مکانیزم ها برای انجام کار( چابک سازی ) ارتقای برند بانک را از دیگر راهبردهای مهم در شرایط کنونی دانست که حرکت رو به جلوی بانک کشاورزی باید همسو با آن باشد.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنانش مدیریت سرمایه انسانی با هدف شناخت و استفاده از ظرفیت‌های موجود ، مدیریت امور مشتریان برای تمام خدمات قابل ارائه و همچنین مدیریت مسئولیت اجتماعی را به عنوان مهم‌ترین مسئولیت‌های بانک کشاورزی برشمرد و خاطرنشان کرد: در حوزه مسئولیت اجتماعی که توجه به بخش کشاورزی است نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.
مدیر عامل بانک کشاورزی علاوه بر راهبردهای فوق، اقتصادی عمل کردن با هدف ایجاد فرهنگ مدیریت هزینه و اثربخشی بیشتر در حوزه کشاورزی را به عنوان راهبردهای جدید این بانک در شرایط کنونی معرفی کرد و برنامه‌ریزی برای اجرایی کردن این راهبردها را ضروری دانست.
بر اساس این گزارش همایش یک‌روزه مدیران شعب بانک کشاورزی در استان‌ها و مناطق با حضور دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، حشمت‌الله نظری، مهندس داور ماهیکار، محمدحسن فروغی فر اعضای هیئت مدیره، مدیران امور ، رؤسای ادارات مرکزی، معاونت ‌های مستقل و همچنین مدیران شعب این بانک در استان‌ها روز یکشنبه چهاردهم مهرماه در تهران برگزار شد.

قالب دلخواه شما