حضور بانک کشاورزی در چهارمین کنگره خانه کشاورز

حضور بانک کشاورزی در چهارمین کنگره خانه کشاورز

چهارمین کنگره سراسری خانه کشاورز صبح روز دوشنبه ششم مهر ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور، در مجتمع فرهنگی و اردویی شهید باهنر تهران آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در مراسم افتتاحیه این کنگره محمد نهاوندیان رئیس دفتر رییس‌جمهور، محمدباقر نوبخت سخنگوی‌دولت و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، نعمت‌زاده وزیرصنعت، معدن و تجارت، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حسین هاشمی استاندار تهران،عیسی کلانتری دبیر کل خانه کشاورز و جمعی دیگر از مقامات کشوری و همچنین دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک نیز حضور داشتند.
دکتر روحانی در سخنرانی افتتاحیه این کنگره ضمن قدردانی از پیشکسوتان فعال و تلاشگر حوزه کشاورزی گفت: کشاورزی مایه مباهات و افتخار برای همه دست اندرکاران این بخش مهم است که هم در توسعه کشور و هم در امنیت ملی کشور تأثیرگذار است.
بر اساس این گزارش در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آخرین توانمندی ها و دستاوردهای حوزه کشاورزی به نمایش درآمده است که بانک کشاورزی ضمن حمایت از برگزاری این کنگره با برپایی غرفه و حضور کارشناسان مطلع از حوزه های مختلف و همچنین واحد ارتباطات مردمی پاسخگوی مراجعه کنندگان خواهد بود.
این گزارش می افزاید در نخستین روز از برگزاری چهارمین کنگره خانه کشاورز دکتر طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی سخنرانی خواهد کرد.
لازم به ذکر است این کنگره هفتم آبان ماه به کار خود پایان می دهد.

قالب دلخواه شما