دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی به استان هرمزگان سفر کرد

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی به استان هرمزگان سفر کرد

درچهارمین دور سفرهای استانی دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری و هیأت دولت به استان هرمزگان ، دکتر محمد طالبی رییس هیات مدیره ومدیر عامل بانک کشاورزی برای شرکت در جلسات هیأت دولت روز پنجشنبه 24 فروردین ماه به این استان سفر کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان هرمزگان ، دکتر طالبی در این سفر یک روزه از مجتمع گاوداری خورچاه قلعه قاضی از توابع شهرستان بندرعباس بازدید و با تعدادی از دامداران و پرورش دهندگان دام های سنگین در این مجتمع گفتگو کرد .
بر اساس این گزارش، در این سفر دکتر طالبی از طرح کشتارگاه صنعتی منطقه قلعه قاضی که با مشارکت بانک کشاورزی و با ظرفیت 600 رأس دام سبک و سنگین در روز در حال احداث است ، بازدید کرد و خواستار تسریع در امر بهره برداری از آن شد.
مدیر عامل بانک کشاورزی پس از بازدید از طرح های بانک کشاورزی استان هرمزگان ، از شعب بندرعباس ، میدان تره بار ، دانشگاه در سطح شهر بندرعباس بازدید کرد و سرانجام ضمن حضور در مدیریت شعب بانک در استان و بازدید از قسمت های مختلف مدیریت با تعدادی از همکاران نیز گفتگو کرد.
این گزارش می افزاید؛ سپس در ادامه این سفر یکروزه مدیر عامل بانک کشاورزی به اتفاق قاسمی نژاد مدیر شعب بانک دراستان در جلسه شورای عالی اشتغال که به ریاست دکتر رحیمی معاون اول رئیس جمهور در محل استانداری هرمزگان تشکیل شد شرکت کردند.
لازم به ذکر است یکی از مباحث مطرح شده در جلسه مذکور پرداخت تسهیلات توسط بانک کشاورزی از محل طرح توسعه بخش کشاورزی به متقاضیان شغل کشاورزی در اراضی پائین دست سدهای شمیل ونیان که در همان روز به بهره برداری رسیدند، بود که به دستور دکتر رحیمی معاون اول رئیس جمهور ، قاسمی نژاد نیز مامور پیگیری آن شد .



قالب دلخواه شما