راه اندازی مرکز تعالی بانوان آپراکا در بانک کشاورزی

راه اندازی مرکز تعالی بانوان آپراکا در بانک کشاورزی

مرکز تعالی بانوان اتحادیه اعتبارات کشاورزی و روستایی آسیا و اقیانوسیه در بانک کشاورزی صبح روز شنبه هشتم شهریور ماه افتتاح خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، ارغوان فرزین معتمد معاون مستقل در امور همکاری های بین الملل این بانک ضمن اعلام خبر فوق افزود: پیشنهاد راه اندازی این مرکز توسط بانک کشاورزی در شصت و سومین جلسه کمیته اجرایی اتحادیه اعتبارات کشاورزی و روستایی آسیا و اقیانوسیه (آپراکا) مطرح شد و با موافقت تمام اعضا به تصویب رسید.
وی با بیان اینکه بانک کشاورزی اقدامات مؤثری برای توانمندسازی و ارائه خدمات مالی به بانوان ارائه کرده است گفت:تاسیس مراکز تعالی در کشورهای عضو آپراکا جزو اقداماتی است که توسط این اتحادیه و با هدف تبادل تجارب و اجرای طرح های مشترک برای توسعه بخش کشاورزی مورد توجه قرار گرفته است.
فرزین معتمد اضافه کرد: مرکز تعالی بانکداری اسلامی آپراکا پیش از این، در بانک اندونزی،‌ مرکز تعالی بانکداری پیوندی آپراکا در بانک نبرد هند و مرکز تعالی بانکداری خرد آپراکا در بانک راکیات اندونزی تاسیس شده اند و باتاسیس این مرکز در بانک کشاورزی تعداد مراکز تعالی آپراکا به چهار مرکز افزایش می یابد.
بر اساس این گزارش ، مراسم افتتاحیه مرکز تعالی بانوان اتحادیه اعتبارات کشاورزی و روستایی آسیا و اقیانوسیه در بانک کشاورزی با حضور دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره این بانک، نمایندگان اتحادیه آپراکا و سازمان ملل، همچنین دیگر مقامات کشوری از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سازمان محیط زیست، وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی ، امور خارجه، جهاد کشاورزی، و .... صبح روز شنبه هشتم شهریور ماه افتتاح خواهد شد.
این گزارش می افزاید : انجام تحقیقات و مطالعات در ارائه خدمات ویژه به بانوان، بانک پذیر کردن زنان فعال در بخش کشاورزی، برگزاری همایش‌ها، دوره های آموزشی، بازدیدهای مطالعاتی مرتبط، انجام پروژه‌های مشترک بین المللی در این حوزه، افزایش اعتبار منطقه ای در زمینه تامین مالی کشاورزی و روستایی، افزایش حضور منطقه ای و بین المللی، ارتقای سطح دانش و تخصص کارکنان، افزایش کیفیت اسناد و دستورالعمل های تدوین شده، طراحی خدمات و محصولات بانکی ویژه زنان، توسعه ظرفیت های سازمانی و ایجاد زمینه نوآوری و خلاقیت از مهم ترین اهداف راه اندازی مرکز تعالی بانوان اتحادیه اعتبارات کشاورزی و روستایی آسیا و اقیانوسیه در بانک کشاورزی است.

قالب دلخواه شما