برگزاری بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی

برگزاری بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی

بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی با محوریت سیاست های پولی و مالی و ضرورت هماهنگی و آثار آن بر اقتصاد کشور طی روزهای دوازدهم و سیزدهم شهریور ماه در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی این همایش با حضور دکتر نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور،دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصادی ودارایی،دکتر ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره بانک های دولتی و خصوصی و همچنین جمعی از صاحبنظران اقتصادی و ... آغاز به کار کرد.
بر اساس این گزارش دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در جایگاه هیئت رئیسه همایش همچنین اعضای هیئت مدیره، مدیران امور،روسای ادارات مرکزی و جمعی از کارشناسان این بانک نیز در این همایش دو روزه حضور داشتند.
این گزارش می افزاید: بررسی روند آثار سیاست های پولی بر بخش‌های مختلف اقتصاد کشور،بررسی روند آثار سیاست های مالی بر بخش‌های مختلف اقتصاد کشور،ارزیابی عملکرد سیاست‌های پولی و مالی در سه دهه اخیر، بررسی آسیب‌های اقتصادی ناشی از نبود هماهنگی سیاست‌های پولی و مالی،اثر تحریم‌های اقتصادی بر‌ سیاست‌های پولی و مالی و دیگر موضوعات مرتبط محورهای بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی بود.

قالب دلخواه شما