مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان

مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان

مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان روز سه شنبه اول مرداد ماه سال جاری با حضور محمدحسن فروغی فر عضو هیات مدیره بانک کشاورزی ، معاونان استانداری کرمان ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان و جمع کثیری از فرمانداران و مسئولان استانی ، روسای شعب و کارکنان مدیریت استان کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی کرمان در این مراسم محمدحسن فروغی فر طی سخنانی ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، استان کرمان را یک استان منحصر به فرد دانست و افزود: خوشبختانه طی سال های اخیر کلیه شاخص های مورد نظر در استان رشد قابل ملاحظه ای داشته و این رشد حاصل تلاش و همدلی کلیه کارکنان استان است. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رابطه بانک با مشتریان به گونه ای رقم خورده است که مشتریان خود را شریک و جزء بدنه بانک می دانند و این امر برای ما خیلی حائز اهمیت است. عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: کلیه کارکنان بانک کشاورزی در سراسر کشور جزء کارکنان نمونه نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند و این موضوع را هم در عمل و هم در اجرای سیاست های مورد نظر نیز ثابت کردند.
در ادامه این مراسم مهندس ربیع پور مدیر سابق شعب بانک کشاورزی کرمان ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان استان طی چهار سال گذشته بیان داشت: هیچگاه خدمت در استان کرمان را فراموش نخواهم کرد؛ چرا که یکی از شیرین ترین مراحل خدمتی من در بانک کشاورزی بوده است. وی در ادامه ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در استان طی سال های اخیر کلیه موفقیت های حاصل شده را ناشی از تلاش و همت جمعی کلیه کارکنان استان دانست.
گفتنی است در ادامه نیز مهندس مهدی جهان نجاتی مدیر جدید شعب بانک کشاورزی کرمان ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیر عامل و هیات مدیره بانک کشاورزی گفت: طی چند سال گذشته بهبود کلیه شاخص ها در استان کرمان بیانگر این موضوع است که کلیه اقدامات انجام شده در استان برنامه محور بوده است و انشاا... با همدلی که در استان وجود دارد این امر در استان ادامه خواهد داشت تا به نقطه مطلوب برسیم.

قالب دلخواه شما