کسب رتبه دوم در میانگین مذاکرات انجام شده در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان توسط مدیریت استان سمنان

کسب رتبه دوم در میانگین مذاکرات انجام شده در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان توسط مدیریت استان سمنان

نرم افزار سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در 12 شعبه از استان سمنان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، این استان در میانگین مذاکرات انجام شده در این سامانه تانیمه تیر ماه رتبه دوم را کسب کرد.
لازم به ذکر است مدیریت ارتباط با مشتریان خدمتی است که بانک کشاورزی در مسیر جلب رضایت مردم و حس عمیق تعهد به یک ماموریت سازمانی طراحی و در بانک به اجرا درآورد.

قالب دلخواه شما