همایش حوزه اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی به کار خود پایان داد

همایش حوزه اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی به کار خود پایان داد

همایش 3 روزه حوزه اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی روز دوشنبه دوازدهم خردادماه با جمع بندی مطالب توسط حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره این بانک به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در سومین روز این همایش مهندس مریخی رئیس اداره کل مشتریان اعتباری به همراه معاونان و کارشناسان این اداره کل به تبیین برنامه‌های این اداره کل در سال 93 و تشریح فرآیند اعطای تسهیلات از محل اعتبار صندوق توسعه ملی سال 93 پرداختند.
در ادامه، مهندس تقوی معاون اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری نیز با اشاره به عملکرد این اداره کل در سال گذشته به بیان برنامه‌های سال جاری این اداره کل پرداخت و سپس موضوع مکانیزاسیون کشاورزی، مدیریت زنجیره تولید و تعدیل قیمت‌های طرح ها از سوی کارشناسان این اداره کل برای حضار تشریح شد.
دکتر شاهوردی مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات، مهندس حسینی رئیس اداره کل اعتبارات خرد ، مهندس فرقانی رئیس اداره کل نظارت بر طرحها و عملیات اعتباری و مهندس تقوی معاون اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری به جمع بندی مطالب مطرح‌شده در این سمینار سه روزه پرداختند و به سوالات حضار پاسخ دادند.
در پایان همایش، حشمت الله نظری عضو هیأت مدیره بانک در ارتباط زنده تصویری به جمع بندی مطالب مطرح شده در سمینار پرداخت و طی سخنانی، با اشاره به اینکه حوزه اعتبارات هسته اصلی اهداف اساسنامه و مأموریت بانک است خواستار جمع بندی و ارائه نتایج کارگاه‌های برگزار شده در این همایش شد .
وی با تأکید بر همکاری و هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی، یکی از اولویت‌های کاری مدیریت های شعب بانک در استان ها را استفاده بهینه از منابع تلفیقی و منابع صندوق توسعه ملی اعلام کرد.
عضو هیئت مدیره بانک از اختصاص بخشی از منابع سال جاری برای حل مشکل بدهکاران ویژه و خاص خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا پایان آذر ماه با تلاش همکاران حوزه اعتباری، ریسک اعتباری تمامی استان ها تک رقمی شود .
حشمت الله نظری در بخش دیگری از سخنان خود به سامانه ماندگار اعتبارات خرد اشاره کرد و گفت: تحولات ناشی از اجرای این سامانه نمایان تر خواهد شد.
عضو هیأت مدیره بانک در پایان با تأکید مجدد بر عزم جدی همکاران حوزه اعتبارات در جذب به موقع تسهیلات صندوق توسعه ملی اظهار امیدواری کرد بازخورد مثبت برگزاری این همایش در عملکرد استان‌ها هر چه زودتر نمایان شود.
براساس این گزارش این همایش سه‌روزه دهم تا دوازدهم خرداد در مرکز آموز بابلسر برگزار شد.

قالب دلخواه شما