دوچرخه سواران حامی یوزپلنگ آسیایی به سواحل نیلگون خلیج فارس رسیدند

دوچرخه سواران حامی یوزپلنگ آسیایی به سواحل نیلگون خلیج فارس رسیدند

دوچرخه سواران حامی یوزپلنگ آسیایی پس از عبور از استانهای قم ، اصفهان ، یزد ، کرمان روز شنبه بیست و چهارم خردادماه سال جاری به استان هرمزگان رسیدند و طی مراسمی در سواحل زیبای خلیج فارس از آنان استقبال و قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان هرمزگان مراسم استقبال از محمود قائم مقامی و کورش بهزادی دوچرخه سواران حامی یوزپلنگ آسیایی با حضور آقایان قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان، دانشور مدیر کل ورزش و جوانان و مهندس وفادار مدیر کل محیط زیست این استان اصحاب رسانه، مسئولان و دوستداران محیط زیست در جوار سواحل نیلگون خلیج فارس و در محل اسکله تمرینی قایقرانان شهرستان بندرعباس برگزار شد.
در این مراسم آقای قاسمی نژاد ضمن قدردانی از حضور دوچرخه سواران حامی یوزپلنگ آسیایی به تشریح جزئیات طرح پرداخت و افزود : همزمان با آغاز نهمین دهه بانک کشاورزی در عرصه خدمت رسانی به مردم این بانک همسو با اهداف زیست محیطی خود در کنار سایر مسئولیت های اجتماعی خود در این طرح مشارکت کرده است .
وی حفاظت از گونه های اصیل و در حال انقراض حیات وحش را امری اجتماعی و بی بدیل دانست و تصریح کرد: اهتمام جدی مردم و مسئولان در این زمینه ضروری است.
در ادامه مدیرکل محیط زیست استان هرمزگان نیز با اهدای لوح از اقدام نمادین دوچرخه سواران حامی طرح یوزپلنگ آسیایی قدردانی کرد و افزود :هم اکنون تعداد محدودی از این گونه در کشور وجود دارد که نیازمند حفاظت همه جانبه است .
مدیر کل ورزش و جوانان این استان نیز با قدردانی از حمایت بانک کشاورزی به دلیل حمایت از ورزش و محیط زیست ابراز امیدواری کرد: تداوم این طرح ها آحاد جامعه را به سوی سلامتی و شادابی سوق دهد.
بر اساس این گزارش مصاحبه با صدا وسیمای مرکز خلیج فارس و رسانه های محلی با دوچرخه سواران از دیگر بخش های مراسم استقبال و قدردانی از دوچرخه سواران بود.
این گزارش می افزاید: طرح ردپای یوزپلنگ آسیایی در اجرای سیاست ها و مسئولیت های اجتماعی بانک کشاورزی برای حفظ و صیانت از محیط زیست ، بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری کلید خورد و روز بیست و چهارم خرداد خاتمه یافت.

قالب دلخواه شما