حضور بانک کشاورزی در نمایشگاه ایران اگروفود2014

حضور بانک کشاورزی در نمایشگاه ایران اگروفود2014

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، موادغذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود 2014) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این نمایشگاه بین المللی با هدف ارتقاء دانش فن آوری و تبادل اطلاعات روز ، معرفی توانمندی ها و پیشرفت های کشورمان ، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشور برای توسعه صادرات غیر نفتی کشور، آشنائی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه با آخرین دست آوردهای علمی و صنعتی کشورمان و جهان ، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضایی برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان از 9 تا 12 خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
بر اساس این گزارش 699 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 165 شرکت خارجی از کشورهای اسپانیا، اتریش، اوکراین،امارات متحده عربی،ایتالیا،افریقای جنوبی،آلمان ، بلژیک، پرتغال، چین، دانمارک، روسیه، سوئیس، فرانسه،فنلاند،کره جنوبی،ترکیه،تایلند و .. در این نمایشگاه شرکت کردند.
این گزارش می افزاید بانک کشاورزی نیز با هدف معرفی آخرین دستاوردها، خدمات و طرح های خود در بخش کشاورزی به ویژه سامانه های الکترونیکی ضمن در این نمایشگاه حضور داشت و با برپایی غرفه و حضور کارشناسان مطلع، پاسخگوی مراجعان و شرکت کنندگان بود.

قالب دلخواه شما