برگزاری جلسه ارتقای کیفی عملکرد و توسعه پایانه فروش استان سمنان با حضور رئیس اداره کل بانکداری خرد

برگزاری جلسه ارتقای کیفی عملکرد و توسعه پایانه فروش استان سمنان با حضور رئیس اداره کل بانکداری خرد

جلسه هم اندیشی برای ارتقای کیفی عملکرد و توسعه پایانه های فروش استان سمنان با حضور عبداله سلیمانی رئیس اداره کل بانکداری خرد در مدیریت استان سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان سمنان در این جلسه که حاتمی مدیر شعب بانک در استان سمنان، مدیرگروه امور مشتریان ، مدیرگروه اداری مالی و پشتیبانی ، تعدادی ازکارشناسان مدیریت ومدیر شرکت کیان پردازش سنگسر (نماینده استانی شرکت psp)و تعدادی از روسای شعب حضور داشتند، حاتمی مدیر ستادی بانک در استان به مشکلات پایانه های فروش اشاره و اظهار امیدواری کرد با ارائه راه‌کارهای مناسب بتوانیم مشکلات را حل کنیم و با تدبیر عملکرد قابل قبولی را در استان داشته باشیم.
در ادامه عبداله سلیمانی رییس اداره کل بانکداری خرد، سیاست های کلی این اداره کل و نحوه قرارداد با شرکتهای psp و برقراری مشوق های جدید و کارآمد برای پذیرندگان vip وپرفعال را بر شمرد.
رئیس اداره کل بانکدار ی خرد در ادامه تاکید کرد: دستگاه‌های ردهVIP پرفعال و فعال همواره باید حفظ شود و سایر دستگاه‌ها نیز باید به این رده ارتقاء یابندوی افزود: میزان فعالیت اقتصادی استان ملاک تخصیص پایانه فروش به آن استان است و سمنان با توجه به عملکرد سیستم بانکی این ظرفیت را دارد که در این زمینه جایگاه استان ارتقا یابد.
سلیمانی در سخنان خود به برگزاری جشنواره های پایانه فروش برای پذیرندگان (حساب های متصل به پایانه و سایر حساب های پذیرنده) خبر داد و افزود: این جشنواره کمک می کند تا حرکتی رو به جلو داشته باشیم و باید از این فرصت‌ها با اطلاع رسانی دقیق و جامع حداکثر استفاده صورت پذیرد.
ارائه گزارشی از عملکرد پایانه های فروش و برنامه ریزی برای جابجایی پایانه های فروش کم فعال و غیر فعال و برنامه های انگیزشی استان برای ارتقا وضعیت عملکرد از سوی محمد حسن فولادیان مدیر گروه امور مشتریان استان سمنان، بیان مشکلات موجود ، و بیان نظرات و دیدگاه‌های نماینده شرکت و روسای شعب در زمینه عملکرد پایانه های فروش از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

قالب دلخواه شما