برگزاری نهمین کنفرانس دو سالانه اقتصاد کشاورزی ایران

برگزاری نهمین کنفرانس دو سالانه اقتصاد کشاورزی ایران

نهمین کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران با موضوع امنیت غذایی،مدیریت منابع آب و محیط زیست در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، با حضور مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این بانک ،عیسی کلانتری دبیر کل خانه کشاورز، عباسعلی زالی وزیر اسبق کشاورزی، صفایی رییس سازمان تعاون روستایی و جمعی از اساتید، مسوولان،کارشناسان و دانشجویان بخش کشاورزی پانزدهم اردیبهشت در هتل المپیک تهران افتتاح شد.
بر اساس این گزارش در این کنفرانس دو روزه که تا شانزدهم همین‌ماه ادامه دارد ،مسائل مختلف بخش کشاورزی‌از جمله سیاست های کلان وبخشی،سرمایه گذاری و تأمین مالی- نهادها و کارکردها،تولید و بهره وری،تحقیقات،آموزش و فن آوری،بازاریابی و زنجیره عرضه،تجارت نهاده ها و محصولات،مدیریت ریسک،بازار حامل های انرژی،سلامت غذا،مدیریت منابع پایدار طبیعی،آثار زیست محیطی توسعه کشاورزی و تغییرات اقلیمی بررسی خواهد شد.
این گزارش می افزاید بانک کشاورزی ضمن حمایت از برگزاری این رویداد، با برپایی غرفه و حضور کارشناسان مطلع دستاوردها،خدمات و طرح های این بانک در بخش کشاورزی را معرفی خواهد کرد.

قالب دلخواه شما