با توجه به اینکه از طرفی امکان تفکیک بعضی از موضوعات پژوهشی در سطح استانی وجود داشته و از طرف دیگر واگذاری موضوعات پژوهشی استانی به دلیل شرایط اقلیمی و فرهنگی متفاوت ضرورت دارد، بانک کشاورزی اقدام به فراخوان اولویتهای پژوهشی در سطح استانها نموده است. در همین راستا اعضای محترم هیئت علمی دانشگاهها و موسسات پژوهشی میتوانند با انتخاب یکی از عناوین پژوهشی استانی به شرح ذیل اقدام به ارائه طرحنامه نمایند. لازم به توضیح است طرحنامههای واصله به اداره کل تحقیق و توسعه، در جلسات کارشناسی و کارگروه ذیربط مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید، با مبلغ توافق شده مورد حمایت مالی قرار میگیرد.
حوزه مشتریان |
ردیف |
عنوان |
واحد متقاضی |
نوع طرح |
1 |
بخشبندی گروههای مشتریان پذیرنده درگاه پرداخت اینترنتی (PG) و طراحی برنامه های بازاریابی ویژه آنها |
اداره کل بانکداری خرد |
برون سپاری استانی |
2 |
طراحی و تدوین برنامه های بازاریابی ویژه گروههای صنفی 7 گانه مشتریان |
اداره کل بانکداری خرد |
برون سپاری استانی |
3 |
شناسایی نیازها، انتظارات و رفتار بانکی فعالان صنوف مختلف (7 صنف) |
اداره کل تحقیق و توسعه |
برون سپاری استانی |
4 |
بازطراحی و تدوین برنامه بازاریابی ویژه گروههای زنان (طرحهای چهارگانه ایران) |
اداره کل بانکداری خرد |
برون سپاری استانی |
5 |
طراحی و تدوین برنامه بازاریابی ویژه پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) |
اداره کل بانکداری خرد |
برون سپاری استانی |
6 |
بررسی و شناسایی استراتژیهای قیمتگذاری خدمات در بانکداری اختصاصی متناسب با انتظارات بخشهای مختلف بازار (در گذر به سوی بانکداری کارمزد محور) |
اداره کل بانکداری اختصاصی و شرکتی |
برون سپاری استانی |
7 |
باز طراحی شیوههای شناسایی مشتریان ویژه |
اداره کل بانکداری اختصاصی و شرکتی |
برون سپاری استانی |
8 |
مطالعه تطبیقی خدمات قابل ارائه به مشتریان ویژه |
اداره کل بانکداری اختصاصی و شرکتی |
برون سپاری استانی |
9 |
طراحی بسته های خدمات مناسب به تفکیک بخشهای 14 گانه مشتریان |
اداره کل ارتباط با مشتریان |
برون سپاری استانی |
10 |
طراحی و پیاده سازی برنامه های تشویقی و ترغیبی مناسب هر گروه از مشتریان 14 گانه بانک گانه بانک |
اداره کل ارتباط با مشتریان |
برون سپاری استانی |
11 |
ارائه الگوی مدیریت خدمات و محصولات بانک مبتنی بر مدیریت چرخه عمر |
اداره کل تحقیق و توسعه |
برون سپاری استانی |
12 |
مطالعه، امکانسنجی، استقرار و پیاده سازی خدمات بانکهای کشاورزی و توسعهای دنیا با بانک کشاورزی ایران |
اداره کل تحقیق و توسعه |
برون سپاری استانی |
13 |
شناسایی وقفههای خدمت رسانی به مشتریان در شعب و ارایه راهکارها در بخش خدمات بانکداری خرد |
اداره کل تحقیق و توسعه |
برون سپاری استانی |
14 |
بررسی و مقایسه انتظارات و رفتار بانکی مشتریان در گروههای مختلف مشتریان:
- زنان شهری شاغل و زنان شهری خانه دار
- مردان شاغل روستایی و زنان شاغل روستایی (شاغل در زیربخشهای کشاورزی)
- مردان شاغل در بخش کشاورزی- شهری و مردان شاغل در خارج از بخش کشاورزی- شهری
- مردان شاغل شهری و زنان شاغل شهری (شاغل در زیربخشهای کشاورزی)
- شرکتهای فعال در زیر بخشهای کشاورزی
- شرکتهای فعال خارج از بخش کشاورزی
|
اداره کل تحقیق و توسعه |
برون سپاری استانی |
15 |
بررسی و شناسایی راهکارهای مشعوفسازی مشتریان خرد در بانک کشاورزی |
اداره کل تحقیق و توسعه |
برون سپاری استانی |
16 |
بررسی و شناسایی راهکارهای مشعوفسازی مشتریان شرکتی در بانک کشاورزی |
اداره کل تحقیق و توسعه |
برون سپاری استانی |
17 |
بخشبندی مشتریان و مخاطبان طرح ایران بر مبنای انتظارات آنها از خدمت |
اداره کل تحقیق و توسعه |
برون سپاری استانی |
18 |
بخشبندی مشتریان و مخاطبان پایا و ساتنا بر مبنای انتظارات آنها از خدمت |
اداره کل تحقیق و توسعه |
برون سپاری استانی |
19 |
سنجش توان نوآوری و رقابتی سازمانها و بنگاههای اقتصادی |
اداره کل تحقیق و توسعه |
برون سپاری استانی |
حوزه سرمایه انسانی |
ردیف |
عنوان |
واحد متقاضی |
نوع طرح |
1 |
تکریم جامع همکاران بازنشسته بانک |
کانون بازنشستگان بانک |
برون سپاری استانی |
2 |
نحوه بکارگیری همکاران بازنشسته بانک ها در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته |
کانون بازنشستگان بانک |
برون سپاری استانی |
حوزه مدیریت |
ردیف |
عنوان |
واحد متقاضی |
نوع طرح |
1 |
بررسی شیوه ها و راهکارهای بهبود ارتباط با واحدهای سازمانی (درون سازمانی و برون سازمانی) |
معاونت مستقل دبیرخانه و خدمات مدیریت |
برون سپاری استانی |
2 |
تعیین استراتژی ترویج (Promotion) برای گروه های منتخب مشتریان بانک |
اداره کل روابط عمومی |
برون سپاری استانی |
3 |
بررسی مستمر اثربحشی تبلیغات بانک |
اداره کل روابط عمومی |
برون سپاری استانی |
4 |
شناسایی مؤسسات و اتحادیههای فعال در بخش کشاورزی به تفکیک قارهای و پتانسیلهای موجود به منظور انجام همکاریهای مشترک بانک و مؤسسات مورد اشاره |
معاونت مستقل همکاریهای بینالملل |
برون سپاری استانی |
حوزه اعتبارات و وصول مطالبات |
ردیف |
عنوان |
واحد متقاضی |
نوع طرح |
1 |
بررسی مشکلات و چالش های اجرای کامل و صحیح اعطای تسهیلات بانک کشاورزی در قالب عقود اسلامی |
کارگروه بانکداری اسلامی |
برون سپاری استانی |
2 |
مطالعه و تدوین شاخصها و معیارهای اخلاقی لازم در بانکداری اسلامی |
کارگروه بانکداری اسلامی |
برون سپاری استانی/ملی |
حوزه مالی و پشتیبانی |
ردیف |
عنوان |
واحد متقاضی |
نوع طرح |
1 |
مطالعه تطبیقی شیوه های بودجه بندی در بانک های معتبر دنیا |
اداره کل امور مالی |
برون سپاری استانی |
2 |
بررسی راهکارهای نظارت، کنترل و کاهش هزینههای کارگزاران بخش خصوصی صندوق بیمه کشاورزان در استان ... |
اداره کل امور مالی |
برون سپاری استانی |
3 |
بررسی راهکارهای افزایش درآمدهای غیر مشاع بانک نسبت به کل درآمدهای بانک کشاورزی در استان ... |
اداره کل امور مالی |
برون سپاری استانی |
4 |
امکانسنجی طراحی و استقرار بودجهریزی عملیاتی در بانک کشاورزی در استان ... |
اداره کل امور مالی |
برون سپاری استانی |
5 |
بررسی و شناسایی ترکیب بهینهی منابع (سپردهها) و مصارف (تسهیلات) بانک کشاورزی در استان ... |
اداره کل امور مالی |
برون سپاری استانی |
6 |
ارایهی راهکارهای مدیریت بهینه هزینههای بانک کشاورزی در استان ... |
اداره کل امور مالی |
برون سپاری استانی |
حوزه حقوقی |
ردیف |
عنوان |
واحد متقاضی |
نوع طرح |
1 |
بررسی نقش مراجعه به داوری جهت حل و فصل اختلافات در روابط حقوقی بانک |
اداره کل دعاوی حقوقی |
برون سپاری استانی |
2 |
بررسی ماهیت حقوقی مزایده در فقه، حقوق ایران و حقوق اتحادیه اروپا با رویکرد حقوق بانکی |
اداره کل دعاوی حقوقی |
برون سپاری استانی |