وزیر اقتصاد در جمع رسانه ها عنوان کرد:رسیدگی به شهرستان های محروم استان تهران، اولویت كاری دولت

  • 07 خرداد 1401
  • 17:04
وزیر اقتصاد در جمع رسانه ها عنوان کرد:رسیدگی به شهرستان های محروم استان تهران، اولویت كاری دولت

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: متاسفانه در گذشته توانمندی ها و محرومیت های استان تهران و شهرستان های آن مورد غفلت واقع شده و از همین رو دولت، رسیدگی به آن را در در اولویت کاری خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی به نقل از شادا، دکتر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه بیست و دومین سفر استانی رئیس جمهوری به استان تهران، پس از شرکت در جلسه شورای اداری شهر قدس در جمع خبرنگاران اعلام کرد: امروز به دستور رئیس جمهور، جمعی از وزراء در هر کدام از شهرستان های استان تهران به نمایندگی از دولت، حضور پیدا کردند و بنده هم مفتخر بودم که در جمع مسئولان منطقه ای و نمایندگان اقشار شهرستان قدس ساعاتی را حضور داشته باشم و از برخی پروژه ها بازدید کنم.

وی گفت: فرماندار، امام جمعه و شهردار این شهرستان درخواست هایی را در خصوص توسعه اقتصادی شهرستان قدس داشتند که باید در خصوص آنها مصوبه اخذ شود.

خاندوزی اضافه کرد: این مطالبات در جلسه شورای اداری استان تهران، با حضور رئیس جمهور مطرح خواهد شد و امید می رود با تصویب نهایی و ابلاغ آنها، زمینه توانمندی بیشتر شهرستان قدس و رفع نیازمندی ها به ویژه سرانه های پایین و ضعیف ساکن آن، رفع شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شایسته و زیبنده نیست که شهرستان قدس، در این وضعیت، با سرانه زیر ساختی پایین، باقی بماند و امیدواریم انشاءالله در آینده شاهد رفع این کاستی ها باشیم.

وی یادآورشد: افزایش منابع درآمدی شهرستان, کمک اعتباری و تسهیلات بانکی که باید در اختیار بنگاه های اقتصادی و تولیدکنندگان قرار گیرد، از برنامه های اولویت داری هستند که با پیگیری های خود مقامات منطقه ای و کمک دولت موجب می شود تا در سال های آینده، با افزایش ظرفیت اقتصادی و نیز توانمندی به مشارکت گرفتن همه بخش های خصوصی و عمومی کشور و بازیگران مهم اقتصادی، شاهد بهبود شرایط شهرستان قدس باشیم.

قالب دلخواه شما