جلسه ستاد بیمه استان مازندران تشکیل شد

جلسه ستاد بیمه استان مازندران تشکیل شد

اولین جلسه ستاد بیمه استان مازندران،با حضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات مدیریت بانک کشاورزی در این استان تشکیل شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ،دراین جلسه قائم مقام ستادبیمه استان با تشریح اهداف ستادبیمه گفت : حضور فعال سازمان ها و نهادهای عضو ستاد می تواند نقش چشمگیری در افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان داشته باشد .
بر اساس این گزارش،در این مراسم همچنین مهندس بهشتی با اشاره به این که همه دستگاه ها باید مشارکت کنند تا سطوح بیمه افزایش یابد ، گزارشی از روند فعالیت های بیمه در سال زراعی گذشته ارائه کرد .
این گزارش می افزاید؛در این جلسه همچنین مهندس ابطالی معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان با تاکید بر فعال شدن ستاد و کارگروه های آن گفت : با توجه به نقش بیمه در حمایت از تولید ، همکاری کلیه سازمان ها در استان می تواند موجب گسترش فرهنگ بیمه شود و باید برای اجرایی شدن آن یک تلاش جمعی صورت پذیرد .
لازم به ذکر است در ادامه این جلسه مهندس یزدان پناه مدیر گروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گزارش تحلیلی از عملکرد سال گذشته ارائه ومزیت های نسبی تعهدات بیمه وعوامل تحت پوشش استان را مطرح کردو افزود: برنامه ریزی منسجم و تبیین همکاری های سازمانی با هدف گسترش عملی بیمه با استفاده از امکانات و خدمات دولتی می تواند کمک شایان به تولیدکنندگان کند.


قالب دلخواه شما