دیدار رئیس هیئت مدیره بانک زراعت ترکیه با مدیر عامل بانک کشاورزی

دیدار رئیس هیئت مدیره بانک زراعت ترکیه با مدیر عامل بانک کشاورزی

محرم کارسلی (Muharrem Karsli)،رئیس هیئت مدیره بانک زراعت ترکیه و هیئت همراه ، روز چهارشنبه 25 آبان ماه 1390 با دکتر محمد طالبی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی دیدار کردند.
به گزارش معاونت مستقل همکاریهای بین الملل ،در این جلسه که با حضور اعضاء هیئت مدیره بانک ، مشاور بانک در امور بین الملل ، رئیس اداره کل امور بین الملل و معاونان اداره کل امور بین الملل و همکاریهای بین الملل تشکیل شد ، مدیر عامل بانک کشاورزی ضمن خوش آمدگویی به هیات مهمان ، بانک کشاورزی و بانک زراعت ترکیه را دارای وجوه مشترک بسیار برای انجام فعالیت های مشترک دانست.
بر اساس این گزارش ،در این مراسم دکتر طالبی به ارائه توضیحاتی در باره دامنه فعالیت های بانک در بخش کشاورزی با برخورداری از دامنه وسیع شعب در تمام کشور پرداخت.
در ادامه اعضای هیات مدیره بانک به ارائه توضیحاتی در باره نحوه تامین مالی فعالیت های بخش کشاورزی و نیز گسترش چشمگیر بانکداری الکترونیک در بانک کشاورزی پرداختند.
در ادامه هیئت مهمان ضمن اظهار خرسندی از فرصت پیش آمده ، اظهار علاقمندی کردند که با بانک کشاورزی به عنوان تنها بانک تخصصی در بخش کشاورزی همکاری های مشترک انجام دهند.
دکتر طالبی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی همچنین زمینه هایی را برای همکاری های مشترک با بانک زراعت ترکیه پیشنهاد کرد که از آن جمله می توان به برگزاری دوره های آموزشی مشترک با زراعت بانک ترکیه در حوزه هایی نظیر ارزیابی پروژه ، ارائه خدمات مشترک بانکداری الکترونیک ، ارائه خدمات مدرنیزاسیون بخش کشاورزی به مشتریان به صورت مشترک و همکاری های مشترک در بازار بورس و بیمه اشاره کرد.
این گزارش می افزاید؛ در این نشست همچنین نمایندگان بانک زراعت ترکیه و بانک کشاورزی موافقت کردند تا طی یک برنامه ریزی مشخص همکاری های مشترک بین دو بانک را تعریف کنند.
لازم به ذکر است هیات همراه محرم کارسلی در این جلسه نومن بک(Numan Bek) ،مشاور بانک زراعت ، حیدر ایوبی نماینده بانک زراعت در ایران و نورالدین آتاسوی(Nurettin Atasoy) ، کارشناس دفتر زراعت بانک در ایران بودند.

قالب دلخواه شما