بانک کشاورزی بدهی کشاورز متوفی را پرداخت کرد

بانک کشاورزی بدهی کشاورز متوفی را پرداخت کرد

صندوق تضمین سرمایه گذاری بانک کشاورزی مبلغی حدود 5/11 میلیون ریال بدهی کشاورز متوفی در استان ایلام را پرداخت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛اصل و سود بدهی مرحوم«کرمی هدایتی» که مبلغ 10 میلیون ریال تسهیلات از شعبه ارکواز ملکشاهی این بانک در استان ایلام دریافت کرده بود، از محل بیمه عمر مانده بدهکار پرداخت شد.
براساس این گزارش؛مرحوم هدایتی پنجم مرداد ماه سال جاری مبلغ 10 میلیون ریال تسهیلات از بانک کشاورزی شعبه ارکواز ملکشاهی دریافت کرد و در راستای ارائه خدمت به مشتریان این بانک تحت پوشش بیمه عمرمانده بدهکار،بیمه عمر و حوادث قرار گرفت که با توجه به فوت ایشان،مبلغ 11 میلیون و 419 هزار و 444 ریال برای تسویه بدهی به شعبه مربوطه پرداخت شد.
همچنین مبلغ 100 میلیون ریال بابت غرامت بیمه عمر و حوادث به حساب بانکی آن مرحوم واریز شد که وارثان قانونی وی می توانند برای دریافت این مبلغ به شعبه مربوطه مراجعه کنند.
این گزارش می افزاید،ارائه پوشش های بیمه ای توسط صندوق تضمین سرمایه گذاری بانک کشاورزی از سال 87 آغاز شد و تا کنون از محل بیمه عمر مانده بدهکار تعداد یک هزار و 50 فقره غرامت به مبلغ حدود 48 میلیارد ریال به بیمه گذاران پرداخت کرده است.
بیمه عمر حوادث پوشش جدید این صندوق است که علاوه بر تسویه بدهی متوفی از محل بیمه عمر مانده بدهکار،مبلغ 50 میلیون ریال در صورت فوت عادی و 100 میلیون ریال در صورت فوت بر اثر حادثه به وراث متوفی پرداخت می کند.

قالب دلخواه شما