قدردانی استاندار هرمزگان از مدیر شعب بانک کشاورزی

قدردانی استاندار هرمزگان از مدیر شعب بانک کشاورزی

در آخرین جلسه کارگروه اشتغال استان هرمزگان از عملکرد مطلوب بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال قدردانی شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان،آخرین جلسه کارگروه اشتغال استان هرمزگان روز سه شنبه 16 اسفندماه به ریاست استاندار و با حضور روسای دستگاه های اجرایی و مدیران بانک های عامل برگزار و از عملکرد مطلوب بانک کشاورزی استان هرمزگان در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان و معرفی شدگان کمیته امداد امام ( ره ) و پرداخت تسهیلات با هدف ایجاد مشاغل خانگی قدردانی شد.
بر اساس این گزارش، عزیزی استاندار هرمزگان ایجاد اشتغال در جامعه و حمایت از اقشار محروم را اصلی ترین وظیفه دولت دانست و افزود : با وجود شغل در جامعه بسیاری از ناهنجاری های آن برطرف خواهد شد .
این مقام مسئول ضمن قدردانی و تشکر از عملکرد دستگاه های اجرایی وبانک های عامل در تحقق رسالت دولت تاکید کرد : اگر همراهی صمیمانه مدیران ساعی و پرتلاش استان نبود ، اهداف عالی دولت به ثمر نمی نشست .
وی در ادامه با اهدای لوح از طرف کارگروه اشتغال استان به قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی در استان هرمزگان از عملکرد مطلوب بانک در زمینه پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال در استان قدردانی کرد.
لازم به ذکر است در ادامه این مراسم امید معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) مرکز نیز با اهداء لوح از همکاری خوب و تعامل بانک کشاورزی در استان با کمیته امداد قدردانی و تشکر کرد.








قالب دلخواه شما