پیام قدردانی سرپرست بانک کشاورزی از حضور متعهدانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری

پیام قدردانی سرپرست بانک کشاورزی از حضور متعهدانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری

وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی در پیامی، ضمن ارج نهادن به حماسه حضور مردم و مشارکت گسترده کارکنان بانک کشاورزی در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شرکت در انتخابات، وظیفه و تکلیف ملی، میهنی و سرزمینی و بیانگر تداوم عهدی است که با خون پاک شهدای انقلاب اسلامی بسته ایم. ملت ایران بار دیگر با حضور متعهدانه خود در پای صندوق های رای، عزم راسخ و دغدغه مندی خویش را برای ساختن ایرانی آبادتر و شکوفاتر به منصه ظهور گذاردند.

به نوبه خود، حماسه ی حضور ملت فهیم ایران و مشارکت گسترده ی کارکنان شریف بانک کشاورزی در این انتخابات را ارج می نهم و ضمن ادای احترام به نام و یاد رئیس جمهور شهید دکتر ابراهیم رئیسی، انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور کشورمان را تبریک می گویم.

انشاالله در سایه لطف پروردگار با همدلی، تعهد و تلاش دوشادوش، بیش از پیش شاهد تحقق عدالت و صداقت، رونق و شکوفایی اقتصادی و رفاه و رضایت ملت شریف ایران باشیم و کشور عزیزمان در سایه منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و تدابیر و سیاست های دولت محترم، به افقی روشن‌تر و آینده‌ای درخشان‌تر هدایت شود.

                                                                                                                                                                                                                                                   وهب متقی نیا

قالب دلخواه شما