پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد

وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی در پیامی سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت و نام و یاد شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشت. درپی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

چهاردهم خرداد ماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

بی تردید فقدان آن مجاهد کبیر، برای ملت قدرشناس ایران همواره جانکاه است ولی خدا را شاکریم که به واسطه لطف بیکران خود، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره)، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید.

اینجانب فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد را به ملت شریف ایران  تسلیت و تعزیت عرض می کنم و امیدوارم با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش کنیم.

وهب متقی نیا

قالب دلخواه شما