تشکر استاندار خراسان جنوبی از بانک کشاورزی

تشکر استاندار خراسان جنوبی از بانک کشاورزی

همزمان با دهه مبارک فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،ساختمان جدیدالاحداث شعبه سه قلعه روزچهار شنبه نوزدهم بهمن ماه با حضور استاندار خراسان جنوبی و هیئت همراه ، ائمه جمعه شهرهای سرایان ، آیسک و سه قلعه ، روسا ، مسئولان و مقامات ادارات ، سازمان ها ، ارگان ها و نهادهای شهرهای سرایان و فردوس ، آیسک و سه قلعه ، اعضای شوراهای اسلامی و جمع کثیری از مردم شهر سه قلعه و روستاهای همجوار افتتاح شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، در این مراسم مهندس علی دشت بیاضی مدیر شعب بانک دراستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و فرا رسیدن یوم ا... 22 بهمن به حاضران ، درباره عملکرد شعبه سه قلعه و نقش بانک کشاورزی در آبادانی و توسعه اقتصاد کشاورزی منطقه مطالب مبسوطی ارائه کرد.
وی همچنین مشخصات فنی ساختمان شعبه سه قلعه را ارائه و از کسانی که در احداث ساختمان شعبه مذکور نقش داشتند ، قدردانی و تشکر کرد .
بر اساس این گزارش،در این مراسم همچنین استاندار خراسان جنوبی ضمن تاکید بر نقش مهم بانک ها در اقتصاد منطقه از عملکرد بانک کشاورزی و فراهم کردن بستر مناسب ( ساختمان و تجهیزات خیلی خوب ) برای ارائه خدمات به مردم منطقه تشکرو قدردانی کرد.
این گزارش می افزاید؛ سپس لوح های قدردانی بخشداری سه قلعه به مدیر شعب بانک در استان و زهرائی رئیس شعبه سه قلعه اهداء و ساختمان جدیدالاحداث شعبه مذکور افتتاح شد.
قابل ذکر است این ساختمان با عرصه 272 متر مربع دارای 517 متر مربع زیر بنای مفید در دو طبقه است.



قالب دلخواه شما