قدردانی از کارگزاران بیمه و ارزیابی خسارت در جلسه صندوق بیمه کشاورزی استان هرمزگان

قدردانی از کارگزاران بیمه و ارزیابی خسارت در جلسه صندوق بیمه کشاورزی استان هرمزگان

همایش یک روزه صندوق بیمه کشاورزی استان هرمزگان با هدف بررسی وضعیت عملکرد این صندوق و با حضور قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، مدیر گروه خدمات بیمه ای و مسئول حراست و تنی چند از کارگزاران فعال بیمه و ارزیابی خسارت ، ناظرین این صندوق در سطح استان ، مدیران عامل شرکت های فعال و متصدیان امور بیمه ای شعب روز پنجشنبه 14 مهر ماه سالجاری در سالن اجتماعات خلیج فارس برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ،در این مراسم مهندس توشنی مدیر گروه خدمات بیمه ای استان هرمزگان به تشریح وضعیت عملکرد این صندوق در سال زراعی گذشته و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل پرداخت و افزود : بخش عمده ای از سطوح زراعی و باغی و دامی مورد انتظار تحت پوشش بیمه قرار گرفت و این صندوق با برنامه های آموزشی و عملیاتی ، قصد توسعه بیش از پیش این امر را دارد که با همت کارگزاران انجام خواهد شد .
بر اساس این گزارش ، قاسمی نژادمدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ضمن قدردانی از حضور فعال و سالم کارگزاران بیمه در عرصه خدمت رسانی به کشاورزان و توسعه پایدار بخش کشاورزی گفت : رسالت خطیر خدمت به بخش تولید بر عهده بانک است و کارگزاران بیمه نیز بنوعی سفیران بانک در عرصه خدمت رسانی مطلوب به شمار می آیند .
این مقام مسئول افزود : فرآیند بیمه و ارزیابی خسارت نقش بسزایی در پایداری کشاورزی و تولیدات این بخش ایفا می کند و تمامی فرآیند ها اهم از از بیمه و خسارت باید به موقع انجام پذیرد و چنانچه کشاورز متحمل خسارت شود سریعتر به غرامت متعلقه خود دست یابد .
مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان در ادامه افزود : افراد حاضر ، همگی افرادی اصلح و گزینش شده هستند که رشد عملیات بیمه ای و عدم وجود مخاطرات اخلاقی از خصوصیات بارز کارگزاران بیمه استان است و خواستار شد با توجه به دانش و تجربه این کارگزاران دقت در ارزیابی ها و امور بیمه گری ، همچنین رعایت عدل و انصاف در زمان بروز عوامل خطر مدنظر قرار گیرد .
این گزارش می افزاید ؛ تعداد 6 نفر از کارگزاران بیمه و ارزیابی خسارت گروه خدمات بیمه ای استان هرمزگان با اهدای لوح از سوی مدیر شعب بانک کشاورزی این استان مورد قدردانی قرار گرفتند .
لازم به ذکر است بررسی عملکرد کارگزاران ، ابلاغ تعرفه محصولات زراعی و باغی و دامی در سال زراعی جاری و پرسش پاسخ کارگزاران بیمه از دیگر بخشهای این همایش یکروزه بود که در پایان مطالب مطروحه از سوی مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان مورد جمع بندی قرار گرفت .


قالب دلخواه شما