پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی استان زنجان نسبت به سال گذشته رشد 68 درصدی دارد

پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی استان زنجان نسبت به سال گذشته رشد 68 درصدی دارد
مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی نسبت به سال گذشته ، در مبلغ تسهیلات پرداختی 68 درصد و در تعداد تسهیلات 29 درصد رشد داشت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان،بهزاد نیکخواه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، میزان تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک کشاورزی استان زنجان را تا پایان دیماه سال جاری یک هزارو 997 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: این میزان تسهیلات به 36 هزارو 749 نفر تولید کننده بخش کشاورزی پرداخته شد.
وی یادآور شد: تسهیلات مذکور اغلب در زمینه توسعه طرح های تولید کشاورزی، آبیاری تحت فشار، برقی کردن چاه های کشاورزی، توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و مشاغل خانگی پرداخت شد.
بر اساس این گزارش، مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با اشاره به عملکرد بانک کشاورزی در راستای حمایت از طرح های اشتغالزایی و بنگاه های اقتصادی زود بازده گفت: تسهیلات پرداخت شده در این زمینه ، طی سال جاری 50 میلیارد ریال بوده که زمینه اشتغالزایی سه هزارو 552 نفر را فراهم کرد.
این گزارش می افزاید؛ نیکخواه عملکرد بانک کشاورزی استان زنجان را مطلوب ارزیابی و ابراز کرد: این بانک با استفاده مطلوب از منابع حاصل از وصول مطالبات و سپرده های مردمی و با استفاده از ماده 28 قانون بودجه سال 90 موفقیت های چشمگیری داشت.
لازم به ذکر است وی استفاده از روش های تعاملی را عامل موفقیت این بانک برشمرد و افزود: استفاده مطلوب از منابع حاصل از وصول مطالبات و سپرده های مردمی موجب افزایش تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی نسبت به سال گذشته شد.
قالب دلخواه شما